|

شیبااینو تاچه زمان ارزش دارد؟

زمان مرگ شیبااینو؟!!

shibainu

Shiba Inu در آگوست 2022 پانزدهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است. اما برای چه مدت؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیبااینو Shiba Inu در آگوست 2022 پانزدهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است. اما برای چه مدت؟ گروهی که متشکل شدند از 36 کارشناس فین‌تک پیش‌بینی کردند که شیبااینو Shiba Inu تا پایان دسامبر به 0.00001875 دلار برسد.که قیمت فعلی Shiba Inu 0.00001248 دلار می باشد، این پیش بینی به معنای افزایش 50 درصدی در هر SHIB خریداری شده  است.

Shiba Inu پیشرفت های هیجان انگیز زیادی در اکوسیستم خود دارد: انتظار می رود که بازی کارتی کلکسیونی Shiba Inu در کنار استودیو PlaySide در حال توسعه می‌باشد که در ماه سپتامبر عرضه شود. این بازی در AppStore و Google PlayStore در دسترس خواهد بود و از Shiboshi NFTs در یک بازی به سبک نبرد استفاده کنید که به شما امکان می دهد جوایزی نیز به دست آورید. شیباریوم. پلتفرم بلاک چین لایه 2 شیبا اینو را در پلتفرم بومی خود قرار خواهد داد.توسعه دهندگان می توانند پس از انتقال توکن های SHIB از شبکه اصلی اتریوم، روی این پلتفرم بسازند.

متاورس شیبا اینو. ابرآیند شیبا اینو در سال 2022 عرضه می شود. فروش زمین در حال حاضر رونق پیدا کرده است در حالی که بسیاری از کارشناسان برتر صنعت در هیئت مشاوران این پروژه معرفی شده اند.

علاوه بر این موارد، 36 کارشناس ارزهای دیجیتال که توسط Finder.com مورد بررسی قرار گرفتند، پیش‌بینی نزولی برای شیبا اینو ارائه کردند. آنها انتظار داشتند که قیمت SHIB پس از پایان سال 2022 کاهش یابد و تا سال 2025 و 2030 به پایین ترین حد خود برسد.باتوجه به شواهد موجود در بازار نمیتوانیم به قطعیت بگوییم که سرنوشت شیبا چه خواهدشد؟!چون دیوید گوخشتاین، بنیان‌گذار Gokhshtein Media و نامزد سابق کنگره ایالات‌متحده، معتقد است که شیبا اینو در حال رشد چشمگیری است.گوخشتاین، پیش‌ از این نیز مدل شیبا اینو را ستوده و گفته بود که چند ماه آینده می‌تواند برای این میم کوین، سرنوشت‌ساز باشد،بازهم هیچ چیزی مشخص نیست.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی