|

بارسلونا مقابل پاریس باز می گردد؟ / بررسی ترکیب احتمالی کومان و پوچتینو

امشب دور بازگشت لیگ قهرمانان اروپا بین پاریس و بارسلونا در حالی برگزار می‌شود که دیدار رفت با نتیجه پرگل 4 بر یک به سود سن ژرمن به پایان…

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا امشب در حالی به مصاف پاریس می‌رود که در دیدار رفت با حساب 4 بر یک شکست خورده است. آیا بارسلونا می‌تواند در ادامه روند مثبت خود تیم پوچتینو با حضور ستاره‌ای چون امباپه را حذف کند؟

امشب دور بازگشت لیگ قهرمانان اروپا بین پاریس و بارسلونا در حالی برگزار می‌شود که دیدار رفت با نتیجه پرگل 4 بر یک به سود سن ژرمن به پایان رسیده است.

بارسلونا با اینکه رویای 5 سال گذشته را در سر دارد تا بتواند بازگشتی دیگر را مقابل پاریس به ثبت رساند ولی می‌داند صعود به مرحله بعد کاری دشوار خواهد بود.

آبی‌اناری‌ها پس از شکست مقابل پاریس و تساوی برابر کادیز تغییرات زیادی کرده اند و اکنون با سیستم 2-5-3 می‌خواهند مقابل سن ژرمن قرار گیرند.

مطبوعات اسپانیا و خود شخص کومان در خصوص باور به صعود و غیرممکن نبودن بازگشت مقابل پاریس صحبت کردند و می‌خواهند با امیدواری در ورزشگاه «پارک دو پرنس» حاضر شوند.

مسی دهمین بازی خود مقابل پاریس را امشب رقم خواهد زد و پیش از باخت 4 بر صفر در فصل 2016-2017 ، برد 3 بر یک را در پاریس در فصل 2014-2015 ثبت کرده است.

بارسلونا امشب نیز به مانند دیدارهای گذشته می‌خواهد با سیستم 2-5-3 به مصاف با پاریس برود. با توجه به مصدومیت پیکه به نظر می رسد کومان راهی دیگر برای چیدن مدافعان خود ندارد و با 3 دفاع مرکزی لنگله-مینگوئزا و اومتیتی مقابل امباپه قرار گیرد.

در پست‌های فول‌بک چپ و راست نیز بارسلونا با «سرجینیو دست» و جوردی آلبا وارد مسابقه خواهد شد و طبق پیش بینی‌ها بوسکتس-پدری و دی‌یونگ در میانه میدان بازی خواهند کرد.

در خط جلو اما به نظر می‌رسد گریژمان باز هم نیمکت نشین باشد و بارسلونا با سرعت دمبله بخواهد در کنار مسی به خط دفاعی پاریس حمله‌ور شود.

از طرف دیگر تنها تغییر پاریس نسبت به بازی رفت جانشینی دی‌ماریا با مویزه کین خواهد بود و به همین علت بعید است تغییرات بزرگی در ترکیب سن ژرمن صورت گیرد. البته شاید آندر هررا به جای گوئیه در ترکیب اصلی قرار گیرد ولی باید دید «پوچ» چه اندیشه ای برای این مسابقه خواهد داشت.

ترکیب احتمالی به شرح زیر است:

بارسلونا: 2-5-3

دروازه‌بان: تراشتگن

مدافعان: لنگله – اومتیتی – مینگوئزا

مدافعان کناری: سرجینیو دست – آلبا

هافبک‌ها: بوسکتس – دی یونگ – پدری

مهاجمان: مسی – دمبله

پاری سن ژرمن: 3-4-4

دروازه‌بان: ناواس

مدافعان: مارکینیوش – کیمپمبه – فلورنتزی – کوروزاوا

هافبک‌ها: پاردس – گوئیه – وراتی

مهاجمان: دی ماریا – امباپه – ایکاردی

 

ترکیب احتمالی پاریس - بارسا از نگاه نشریه اسپورت چاپ بارسلونا

13991220000265_Test_NewPhotoFree

منبع:فارس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی