|

خارجی های پرسپولیس همچنان در نقش تماشاچی!

مشکلات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس باعث شده تاجیک های این تیم همچنان نیمکت نشین باشند.

لینک کوتاه کپی شد

اتفاق های رخ داده طی چند ماه اخیر در باشگاه پرسپولیس بی تردید جزو عجیب ترین رخدادهای فوتبال ایران محسوب می شوند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ این یک اتفاق عجیب و غریب است که خریدهای تاجیک پرسپولیس، این روزها به جای حضور در میدان و بازی برای پرسپولیس به تماشاگران پایه و ثابت بازی های این تیم تبدیل شده اند! این درحالی است که حدود 25 روز از توافق و ورود بازیکنان تاجیک به ایران گذشته و آنها هنوز نتوانسته اند قراردادشان را با پرسپولیس ثبت کنند و مجبورند از روی سکو بازی های تیم جدیدشان را تماشا کنند.

به هر روی طلب گابریل کالدرون هنوز به صورت کامل تسویه نشده و دیگر نه صدری توضیحی در مورد این اتفاقات عجیب و غریب می دهد و نه کسی توان و حوصله پیگیری آن را دارد. شاید بزرگ ترین اقبال سرپرست پرسپولیسی ها بعد از برگشت خوردن پول کالدرون، در پیش بودن دربی بود. بازی که تمام حواس ها را معطوف به خود کرد تا کمتر کسی پیگیر این باشد که اصلا پرداخت بدهی کالدرون چه شد و این که آن 72 ساعت معروف کجا رفت!

از زمانی که اعلام شد ۴۰۰ هزاردلار از طلب ۷۵۰ هزار دلاری این مربی آرژانتینی برگشت خورده، دیگر خبر جدیدی در خصوص پرداخت طلب او منتشر نشده و مشخص نیست بعد از برگشت این پول، تدبیر باشگاه برای تسویه حساب و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس چیست.

تمام این مسائل دست به دست هم  داده تا از بازی پرسپولیس با مس در رفسنجان و در ۳ هفته گذشته، بازی های پرسپولیس دو تماشاگر جدید و البته ویژه داشته باشد.

منوچهر صفروف و وحدت هنانوف، خریدهای تاجیک پرسپولیس که همچنان قادر به همراهی سرخ ها نیستند و در حالی که می توانستند با حضورشان در دربی شرایط فنی پرسپولیس را کاملا تغییر دهند، در دربی امروز هم همچون بازی های گذشته باید به عنوان تماشاگر، دربی بزرگ ایران را تجربه کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی