|

بررسی کامل نقل و انتقالات استقلال و پرسپولیس 14 بهمن؛ قرمز ها

فصل نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران آغاز شده و باشگاه‌ها به دنبال جذب بازیکنان مدنظرشان هستند.

لینک کوتاه کپی شد

فصل نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران از ۲۶ دی آغاز شد و تا ۲۳ بهمن ادامه دارد و باشگاه‌ها به دنبال جذب بازیکنان مدنظرشان هستند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرنگاران جوان؛ باشگاه استقلال به دنبال جذب ۲ بازیکن برزیلی و آسیایی است. این تیم به جذب بازیکنان داخلی هم علاقه‌مند است. بابک مرادی از استقلال جدا شده و به هوادار پیوسته است. گفته می‌شود متین کریم زاده، رشید مظاهری، آرش رضاوند و ... از این تیم جدا خواهند شد.

فردین رابط، بازیکن تیم فوتبال استقلال که فرصت چندانی برای بازی در این تیم به دست نیاورد، به تیم شهر خودروی مشهد پیوست تا در نیم فصل دوم برای این تیم توپ بزند.

این وینگر ۲۰ ساله در نیم فصل دوم لیگ بیستم نیز با قرارداد قرضی در نفت مسجد سلیمان بازی کرد.

آبی ها به دنبال جذب کوشکی، مهاجم پیکان هم بودند اما این بازیکن به فولاد خوزستان پیوست. فرهاد مجیدی به مدیران باشگاه گفته ۲ هافبک جذب کنند و مذاکرات با بازیکن آسیایی در جریان است. برخی شنیده ها حکایت از این دارد که پرونده حضور کارلوس ویسنته هافبک برزیلی به علت درخواست ۷۵۰ هزار دلاری باشگاهش، در تیم استقلال بسته شد و مدیران این تیم برای تقویت آبی‌ها باید به دنبال جذب بازیکن خارجی دیگری باشند.

صالح حردانی نیز با استقلالی ها به توافق رسیده و در نیم فصل دوم لیگ برای تیم تحت هدایت فرهاد مجیدی به میدان می رود.

پرسپولیس تهران: با توجه به مصدومیت عیسی آل کثیر و جدایی احتمالی حامد پاکدل، سرخ‌ها به دنبال جذب ۲ مهاجم هستند که یکی از آن‌ها خارجی است. همچنین سرخ‌ها به جذب پیمان بابایی هم علاقه دارند اما این موضوع با مخالفت تبریزی‌ها همراه بوده است. پرسپولیسی‌ها در خط دروازه نیز به دنبال یک بازیکن بودند و احمد گوهری را از صنعت نفت آبادان جذب کردند.

احتمال دارد رامین رضاییان که از السیلیه قطر جدا شده است به پرسپولیس بیاید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی