|

یگ گزینه نقل و انتقالاتی پرسپولیس کنسل شد!

شایعه درخصوص خرید بعدی پرسپولیس زیاد شده است.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس برای تقویت تیم نیاز به مهاجم جدید دارد. مسئولان این باشگاه قصد داشتند در نیم فصل چنین بازیکنی را بخرند، ولی به دلیل مشکلات مالی و بسته ماندن پنجره در مقطعی از این مهلت، موفق به انجام چنین کاری نشدند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ حالا که مهلت نقل و انتقالاتی در لیگ برتر ایران به پایان رسیده، پرسپولیس فقط می‌تواند مهاجم آزاد که با هیچ باشگاهی قرارداد نداشته باشد را به خدمت بگیرد. این بند، باعث شده تا در چند روز اخیر، شایعه حضور رضا قوچان نژاد، مهاجم سابق تیم ملی در پرسپولیس به گوش برسد. قوچان نژاد نیم فصلی می‌شود بدون تیم است و حتی شایعه شده قرار است از فوتبال خداحافظی کند. با این وجود، او در گفت و گویی اواسط نیم فصل اعلام کرد خداحافظی نکرده و قصد دارد در ادامه، به بازی در لیگ برتر ایران بپردازد.

همزمان با این صحبت ها، عنوان شد او در فهرست خرید باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و حتی همین روز‌ها هم دو طرف مشغول مذاکره با یکدیگر هستند. با این شرایط، اما از نزدیکان باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد قوچان نژاد فعلا در فهرست خرید پرسپولیس جایی ندارد. این باشگاه به دنبال مهاجمی اروپایی است و قرار شده به زودی با مهاجم مدنظرش وارد مذاکره شود.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی