|

عاشوری: کامیابی نیا به حدی من را می زد که مربیشان فهمید و او را سریعا تعویض کرد!

نوید عاشوری معتقد است علاوه بر گل پرسپولیس که هند بوده، کامیابی نیا نیز باید از زمین اخراج می شده است.

لینک کوتاه کپی شد

گل گهر و پرسپولیس در حساس ترین دیدار هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر، به تساوی یک – یک دست یافتند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ دیداری که با حواشی متعدد داوری همراه بود و هر دو تیم نسبت به تصمیمات ترابیان قاضی میدان معترض بودند. نوید عاشوری بازیکن گل گهر نیز در این خصوص اعتقاد دارد علاوه بر اینکه گل سرخپوشان با دست به ثمر رسید، کمال کامیابی نیا باید به دلیل خطاهای متعدد به روی او، اخراج می شد.

عاشوری در گفتگو با خبرنگار ورزش سه درباره دیدار روز گذشته برابر پرسپولیس گفت: بازی جانداری بود و هر دو تیم از لحاظ مهره در سطح خوبی بودند. طبق چیزی که من دیدم، روی صحنه گل پرسپولیس توپ به دست حامد پاکدل برخورد کرد. ما حتی به آقای داور نیز این مسئله را گفتیم که ایشان قبول نکرد. به هر حال دیگر اینگونه شد که نتیجه بازی مساوی شود.

وی در مورد اینکه خود بازیکنان پرسپولیس با تردید شادی بعد از گل انجام را انجام دادند، گفت: دقیقا همینطور است. اگر داور کمی روانشناسی انجام می داد، این مسئله را می فهمید. یک لحظه تمام بازیکنان پرسپولیس ایستادند و اگر آنها را نگاه می کرد، متوجه می شد که گل هند بوده است. البته نبود VAR نیز تأثیرگذار است. کاش این تکنولوژی در ایران بود که اینگونه گل ها را مردود اعلام کنند و حق تیمی ضایع نشود.

این بازیکن درباره اینکه گل گهر این فصل از داوری ضربه خورده است، پاسخ داد: ما خیلی نمی توانیم در مورد داوری صحبت کنیم. ولی خب چرا باید کمال کامیابی نیا اخراج نشود؟ او در چند صحنه باید من را می زد تا داور او را اخراج کند؟ او به حدی من را می زد که مربیشان فهمید و او را سریعا تعویض کرد. ولی نمی دانم داور چرا او را اخراج نکرد. در چند صحنه این اتفاق رخ داد و مربوط به یک صحنه نبود. حالا کارشناس ها باید نظر بدهند و ما نمی توانیم درباره داوری نظر بدهیم چون نمی خواهم محروم شوم (با خنده). داوران نیز باید در لحظه تصمیم بگیرند و نبود VAR نیز تأثیرگذار است.

عاشوری درباره شرایط گل گهر نیز اضافه کرد: به نظرم روند خوبمان را داریم ادامه می دهیم. به هر حال پرسپولیس تیم کوچکی نیست و آنها به همراه استقلال از تیم های بزرگ فوتبال ما هستند و جایگاه آنها نشان می دهد تیم های خیلی بزرگی هستند. حالا درست است که این بازی را مساوی کردیم ولی روند رو به رشدمان را ادامه می دهیم و امیدوارم در آخر فصل به حقمان برسیم و جایگاه خیلی خوبی را از آن خودمان کنیم.

او در مورد اینکه حساب کاربری باشگاه گل گهر با ارسال توییتی نوشته است ما تیم 12 نفره را نبردیم و به موضوع داوری اشاره کرده است، پاسخ داد: آن صحنه واقعا هند بود و داور می توانست گل را مردود کند. ضمن اینکه اگر کمال کامیابی نیا اخراج می شد، شرایط بازی خیلی فرق می کرد. وقتی تیمی 10 نفره شود، وضعیتش سخت می شود. باید ببینیم کارشناسان داوری چه می گویند. ولی چیزی که واضح است، نیاز چندانی به کارشناسی ندارد.

بازیکن گل گهر درخصوص دیدار هفته بعد با صنعت نفت نیز پاسخ داد: با توجه به اینکه 7 امتیاز از ما کم شده، هر بازی برایمان حکم یک فینال را دارد. تمام دیدارها برای ما مهم هستند. ما در خانه و زمین خودمان بازی می کنیم و برایمان خیلی مهم است که حتما سه امتیاز را کسب کنیم. این سه امتیاز می تواند ما را دوباره به بالای جدول نزدیک کند و ان‌شاءالله که همین اتفاق نیز رخ بدهد.

عاشوری درباره اینکه آیا گل گهر می تواند به رتبه سوم یا چهارم جدول برسد یا خیر، گفت: به هر حال ما تلاش خودمان را می کنیم. تمام بچه ها، مدیریت، کادرفنی زحمت می کشند و همه بسیج شده اند تا در آخر فصل جایگاه خیلی خوبی داشته باشیم. امیدوارم که این زحمات هدر نرود و در آخر فصل رتبه خوبی را به دست بیاوریم.

وی در پایان نیز گفت: از کادرپزشکی، ماساژور گل گهر و گروه پزشکی ایفمارک تشکر می کنم که من را به این دیدار رساندند. من فقط یک روز قبل از بازی توانستم تمرین کنم و چند روز گذشته در حال فیزیوتراپی بودم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی