|

ادعای عجیب سرپرست گل‌ گهر درخصوص پنالتی استقلال!

سرپرست تیم گل‌گهر سیرجان مدعی است که اعضای کادر فنی استقلال به زمین آمدند و کمک داور تصمیم گرفت به ضرر گل‌گهر پنالتی اعلام کند!

لینک کوتاه کپی شد

حیدر افسری از داوری بازی استقلال و گل گهر به شدت انتقاد کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ حیدر افسری درباره شکست 2 بر یک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال به تسنیم گفت:

همه دیدند که در بازی چه اتفاقاتی افتاد. نظرات ما تأثیرگذار نیست که بخواهیم حرف بزنیم. در لیگ برتر و جام حذفی شش بازی با استقلال انجام دادیم که در این بازی‌ها پنج پنالتی برای استقلالی‌ها گرفتند. به ما حق بدهید شاکی باشیم و شک کنیم چرا در بازی با استقلال علیه ما پنالتی می‌گیرند. اشتباهات تأثیرگذار داوری انگار تنها برای گل‌گهر است. کارشناسان فصل گذشته اذعان داشتند که گل‌گهر به اندازه 11 امتیاز از اشتباهات داوری متضرر شده است. امیدوارم امسال کمتر متضرر شده باشیم!

او در مورد اخراجش در این دیدار تصریح کرد:

به دلیل اعتراض به داور و ورود به زمین اخراج شدم. در صحنه پنالتی دوم استقلال، کمک داور پرچم نزده بود و زمانی که اعضای کادر فنی حریف وسط زمین ریختند کمک داور اعلام کرد، پنالتی بوده است. اعتراض ما این بود که چرا درست همان لحظه پرچم نزده و پس از گذشت 30 ثانیه این کار را کرده است. ما هیچ بی‌احترامی نکردیم و فقط اعتراض‌مان همین موضوعی بود که گفتم. باید به امیر قلعه‌نویی حق بدهیم که ناراحت باشد. از لحاظ فنی و طبق آمار تیم برتر زمین بودیم. سناریو فصل گذشته جام حذفی این بار در لیگ اتفاق افتاد و دو پنالتی علیه گل‌گهر در بازی با استقلال گرفته شد.

سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان راجع به درگیری محمدرضا خانزاده با فرهاد مجیدی سرمربی استقلال گفت:

مجیدی سرمربی استقلال و قابل احترام است، ولی او نباید توپ را نگه می‌داشت. فشار روی بازیکن زیاد و ضربان قلبش بالا بود و سرمربی تیم حریف نباید کاری می‌کرد که او واکنش نشان دهد. خانزاده قصد داشت توپ را بگیرد و بازی را سریع‌تر آغاز کند، ولی به خاطر رفتارش عذرخواهی کرد. بی‌احترامی به کادر فنی از هر بازیکنی باشد، قابل قبول نیست. هر چند که اطرافیان سرمربی استقلال شلوغ کردند و حاشیه‌ها زیاد شد.

افسری درباره اخراج امین قاسمی‌نژاد پس از پایان بازی به دلیل اعتراض به داور گفت:

این بازیکن به داور اعتراض کرد و کارت قرمز گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی