|

بعد از دربی، استقلال تاریخ ساز می شود؟

استقلال در رقابت های این فصل لیگ برتر شکست نخورده است

لینک کوتاه کپی شد

تیم استقلال در حالی برابر گل گهر سیرجان 2-1 به پیروزی رسید که صاحب رکورد 21 بازی بدون باخت در مسابقات فوتبال لیگ برتر شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ بهترین رکورد بی شکستی در یک فصل از مسابقات فوتبال لیگ برتر مربوط به لیگ پنجم حرفه ای است، در لیگ پنجم حرفه ای که در سال 85-84 برگزار شد تیم سایپا تحت هدایت بیژن ذوالفقارنسب در 23 بازی از مسابقات فوتبال لیگ بدون شکست ماند.

قبل از لیگ برتر، رکورد بی شکستی در یک فصل متعلق به پرسپولیس بود، پرسپولیس در 23 مسابقه از لیگ قدس سال 69-68 شکست نخورد و بار دیگر در سال 79-78 هم در 24 بازی متوالی از لیگ نهم آزادگان بی شکست ماند.

سومین رکورد هم متعلق به پرسپولیس در سال 1352 است که این تیم 22 بازی از کل لیگ را بدون شکست به پایان برد و قهرمان مسابقات فوتبال لیگ اول تخت جمشید شد.

آیا استقلال قادر است رکورد های گذشته را در زمینه بی شکستی بشکند؟ بد نیست بدانید رکورد بازیهای متوالی بی شکستی در کل تاریخ فوتبال ایران هم دست پرسپولیس است، این تیم در 43 بازی از مسابقات فوتبال لیگ در سالهای 50 تا 53 شکستی نخورد و به این شکل وارد دوره ای غیر قابل تکرار از ثبت بازیهای بدون شکست برابر رقبای خودش شد. استقلال اگر در 2 بازی آینده و تا بعد از دربی برابر پرسپولیس بازنده نباشد، حداقل رکورد تاریخ لیگ برتر را خواهد شکست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی