|

خلاصه بازی استقلال-پرسپولیس پنجشنبه 26 اسفند، دربی 98

استقلال و پرسپولیس در یک بازی زیبا در آخرین دربی قرن به تساوی یک بر یک رسیدند.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس و استقلال در حالی دربی 98 پایتخت را برگزار می کنند که تا پیش از آغاز بازی استقلال با 54 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر جای گرفته و پرسپولیس با 6 امتیاز کمتر (48 امتیاز) در رتبه دوم قرار داشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛  از همین روی دربی 98 بسیار حساس است و می تواند نقش مهمی در تعیین قهرمان لیگ بازی کند.

نیمه اول در همان 10 دقیقه اول دو صحنه جنجالی داوری بود که یک بار اعتراض پرسپولیسی ها و یک بار اعتراض استقلالی ها را در پی داشت. اعتراض استقلالی ها به دلیل ادامه بازی بعد از برخورد گوهری با یامگا در محوطه جریمه بود. آنها اعتقاد به خطای پنالتی داشتند. تا دقیقه 20 آبی ها تیم برتر میدان بودند اما رفته رفته بازی به تعادل کشیده شد و پرسپولیس حملاتش را آغاز کرد. پرسپولیس پس از چند موقعیت بسیار خوب که تمیروف از دست داد، با ارسال رامین رضاییان و ضربه سر علی نعمتی در دقیقه 40 به گل رسید. البته پیش از آن استقلال یک فرصت گلزنی عالی که با خروج بی دلیل احمد گوهری نصیب ارسلان مطهری شد را از دست داد. نیمه اول با برتری یک گله پرسپولیس به پایان رسید.

اطلاعات بازی

  • تورنمنت: لیگ برتر بیست و یکم؛ جام خلیج فارس؛ هفته بیست و سوم
  • بازی: پرسپولیس 1-1 استقلال
  • تاریخ و ساعت: پنجشنبه 26 اسفند 1400 ساعت 17:30
  • مکان: ورزشگاه آزادی (تهران)
  • داوران:  مهدی سیدعلی، محمدرضا منصوری و فرهاد مروجی، محمدحسین زاهدی‌فرد
  • ناظر: حسین نجاتی

کارت زرد: شرزود تمیروف (دقیقه 15 - پرسپولیس) / فرشاد فرجی (دقیقه 22 - پرسپولیس) / سعید آقایی (دقیقه 66 - پرسپولیس) / رامین رضاییان (دقیقه 68 - پرسپولیس) / آرمان رمضانی (دقیقه 87 - استقلال) / سید حسین حسینی (دقیقه 93 - استقلال)

کارت قرمز: -

ترکیب پرسپولیس: احمد گوهری، علی نعمتی، فرشاد فرجی، رامین رضاییان، سعید آقایی (تعویض دقیقه 82 با سیدجلال حسینی)، میلاد سرلک (تعویض دقیقه 77 با کمال کامیابی نیا)، رضا اسدی، احسان پهلوان (تعویض دقیقه 88 با مهدی عبدی)، وحید امیری (تعویض دقیقه 88 با امید عالیشاه)، مهدی ترابی، شرزود تمیروف (تعویض دقیقه 82 با حامد پاکدل)

سرمربی پرسپولیس: یحیی گل محمدی

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر (تعویض دقیقه 49 با زبیر نیک نفس)، رافائل سیلوا، عارف غلامی، وریا غفوری (تعویض دقیقه 65 با عزیزبک آمانوف)، جعفر سلمانی، روزبه چشمی (تعویض دقیقه 65 با صالح حردانی)، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده (تعویض دقیقه 79 با آرمان رمضانی)، کوین یامگا، ارسلان مطهری (تعویض دقیقه 79 با رودی ژستد)

 سرمربی استقلال: فرهاد مجیدی

گل ها: علی نعمتی (دقیقه 40 - پرسپولیس)

 

رودی ژستد (دقیقه 81 - استقلال)

خلاصه بازی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی