|

پرسپولیس به دنبال جذب لژیونر ایرانی لیگ قطر!

در صورت بازگشت مهرداد محمدی به فوتبال ایران پرسپولیس خواهان جذب او خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

این احتمال وجود دارد که مهرداد محمدی به فوتبال ایران برگردد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ مهرداد محمدی یکی از بازیکن های ایرانی تیم العربی قطر است که برای فصل آینده وضعیت نامشخصی دارد. او که البته در این تیم دچار مصدومیت شد به دنبال تمدید قرارداد با این تیم است اما شنیده ها حکایت از آن دارد که بعید است سران باشگاه العربی تمایلی به حفظ او داشته باشند.

از این رو محمدی برای ادامه فوتبالش در کشورهای حوزه خلیج فارس باید مشتری خوبی در کشورهای قطر یا امارات پیدا کند. تمام این مسائل دست به دست هم داده تا اخباری در خصوص بازگشت او به لیگ ایران در سال منتهی به جام جهانی به گوش برسد. اگرچه اولویت مهرداد محمدی ادامه فوتبال در کشورهای حوزه خلیج فارس و تیم های اروپایی است اما احتمال بازگشت او به ایران اگرچه آخرین گزینه اما محتمل ترین گزینه ای است که او برای ادامه فوتبالش باید در نظر بگیرد.

در همین ارتباط خبردار شدیم پرسپولیس یکی از تیم هایی است که به دنبال جذب این بازیکن است. اگرچه او در زمان برانکو در آستانه پیوستن به جمع سرخ ها بود اما پیشنهاد خوب سپاهانی ها باعث شد تا راهی دیار نصف جهان شود.

حال باید دید در صورت بازگشت مهرداد محمدی به لیگ ایران، پرسپولیس در رقابت با تیم های صنعتی همچون سپاهان موفق به جذب این بازیکن خواهد شد یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی