|

واکنش مدیرعامل فولاد به کمک 10 میلیاردی فدراسیون به پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه فولاد در خصوص پرداخت 10 میلیارد تومانی به پرسپولیس صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

حمیدرضا گرشاسبی در گفت‌وگو با رکنا، درخصوص عملکرد تیم فولاد در لیگ قهرمانان آسیا گفت: باید از زحمات بازیکنان و کادرفنی خودم نهایت تشکر را داشته باشم. به واقع زحمت اصلی را آنها کشیدند و 26 روز تلاش شبانه‌روزی بالاخره جواب داد و موفق شدیم ضمن صعود به دور حذفی، از سهمیه فوتبال ایران دفاع کنیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از رکنا؛ وی درباره بازی‌های سخت تیمش در عربستان اظهار داشت : ما با پنجره بسته و محرومیت 2 ساله مواجه بودیم اما خداراشکر در نیم فصل توانستیم با حل این مشکل چند بازیکن باتجربه به ترکیب تیم اضافه کنیم.

با این اوضاع فوتبال و فدراسیون، به ما میزبانی نمی‌دهند

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس دررابطه با عدم میزبانی تیم‌های ایرانی گفت: اوضاع فوتبال و فدراسیون ما به هم ریخته است و با توجه به این شرایط هیچ وقت میزبانی را ما نمی‌دهند.

وی ادامه داد: ما قبل بازی‌ها درخواست میزبانی را داده بودیم ولی چون ارتباطات بین المللی ما دچار ایرادات فراوانی است، از دادن میزبانی به ما صرف نظر کردند.

 از سفره کارکنان فولاد نزدیم

گرشاسبی در مورد شیطنت برخی درباره هزینه‌های صورت گرفته تیم از بودجه کارخانجات فولاد گفت: ما هم مثل پرسپولیس وقتی صعود کردیم از پاداش خوبی برخوردار شدیم و اینها هم شیطنت است که می گویند از سفره کارکنان فولاد برداشتیم و هزینه کرده‌ایم. بیاییم کمی منصف باشیم و ارزش صعود تیم به دور حذفی را کم نکنیم.

10میلیارد که هیچ، 2 میلیارد هم به ما ندادند

گرشاسبی در خصوص کمک 10 میلیاردی صورت گرفته اخیر به پرسپولیس گفت: یادتان باشد ما برای رفتن به فینال آسیا در به در کمک 2 میلیاردی برای تهیه بلیط بودیم که نه وزارت، نه فدراسیون و نه هیچ ارگان دیگری به ما کمک نکرد و با پنجره بسته، محرومیت و مصدومیت، پرسپولیس 5 هفته زودتر قهرمان لیگ شد و در آسیا هم به فینال رسیدیم. حالا که خبر از کمک 10میلیاردی می شنویم برایمان جالب است. آن وقت‌ها ما حاشیه‌های زیادی داشتیم که با مدیریت به موقع از آن عبور کردیم و شاید اگر ارگانی به ما کمک میکرد، قهرمان آسیا می‌شدیم.

گومز فقط در لیگ قهرمانان آسیا با ما است

مدیرعامل فولاد در خصوص جذب بازیکن سابق آتلتیک بیلبائو اظهار داشت: بازیکنان خارجی تیم در بازی های عربستان برای ما عالی کار کردند و جذب ایبای گومز بازیکن آتلتیک بیلبائو هم با نظر کادر فنی صورت گرفته تا ما بتوانیم از این بازیکن فقط در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنیم. ما طی صحبتی که با سازمان لیگ و فدراسیون داشتیم، به این نکته تاکید کردیم که بسیاری از تیم‌ها در لیگ های خارج از ایران  دارای 5 سهمیه اروپایی هستند و ما فقط از سه سهمیه استفاده می‌کنیم. بنابراین مقرر شد فقط در لیگ قهرمانان از وجود گومز بهره ببریم.

رفتن نکونام به سپاهان برداشت ذهن دوستان است

گرشاسبی در مورد شایعه رفتن جواد نکونام به سپاهان در فصل آینده گفت: این برداشت ذهن دوستان است و ما با نکونام قرارداد داریم و حتما در فصل نقل و انتقالات این تیم را تقویت هم خواهیم کرد تا هم در ادامه لیگ قهرمانان آسیا و هم لیگ برتر فصل آینده فولادی متفاوت را شاهد باشیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی