|

حضور ملی پوش در پرسپولیس شایعه است

مدافع تیم فوتبال سپاهان به تمجید از صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر دانست و تأکید کرد، این تیم را شایسته قهرمانی دانست.

لینک کوتاه کپی شد

امید نورافکن پس از تساوی تیم‌های سپاهان و استقلال اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم، اما استقلال نشان داد تیمی مستحق قهرمانی است. امروز متوجه شدم که استقلال ۲۵ هفته است که باختی نداشته و شخصیت این تیم برای قهرمانی است. امیدوارم هر تیمی که کار می‌کند و استحاق قهرمانی را به این هدف برسد.

 به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ وی درباره اینکه حضور در تیم استقلال در انگیزه‌های او برای این بازی تأثیر داشت، گفت: در حال حاضر بازیکن سپاهان هستم و برای استقلال همیشه احترام زیادی قائلم و همیشه نیز آرزوی موفقیت داشتم. باید به خاطر پولی که می‌گیرم عشقم را به تیمم نشان بدهم و امیدوارم در آخر تیمی که حقش است، قهرمان شود. 

مدافع تیم سپاهان در مورد چالش‌هایش با هواداران استقلال گفت: اصلاً به دنبال چالش و این مسائل نیستم. خدا شاهد است و به جان خانواده‌ام قسم که یک درصد در جریان چیزهایی که برای من ساخته شد، نبودم. در برنامه نوروزی فوتبالی اسمی را به زبان آوردم و در جریان اتفاقاتش نبودم.

نورافکن راجع به عدم نفوذ در این بازی گفت: پستم دفاع چپ است و باید در ابتدا کارهای دفاعی را انجام بدهم و در صورتی که توانستم در حمله شرکت کنم. بیشتر تمرکز خود را روی کارهای دفاعی گذاشته بودم و امیدوارم روز به روز بهتر شویم.

وی درباره حضورش در تیم پرسپولیس در فصل آینده گفت: با سپاهان قرارداد دارم و همه این حرف‌ها شایعه است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی