|

بازی با تراکتور برای پرسپولیس تشریفاتی نیست!

بازی با تراکتور برای پرسپولیس اهمیت زیادی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در حالی در تبریز به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت که قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، روزهای فوق‌العاده حساس و پرخبری را پشت سر گذاشته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از اندیشه معاصر؛ اگرچه باشگاه پرسپولیس امروز و برای چندمین بار از یحیی گل محمدی علیرغم ناکامی در دفاع از عنوان قهرمانی‌اش حمایت کرده اما آنهایی که به باشگاه پرسپولیس نزدیک هستند، اعتقاد دارند که نتایج سه بازی پایانی پرسپولیس اهمیت زیادی در ادامه همکاری این باشگاه با یحیی گل محمدی دارد و با توجه به آنکه او دست باشگاه را برای تغییرات باز گذاشته، امکان هر اتفاقی در پایان لیگ وجود دارد.

در چنین شرایطی، یحیی برای اینکه حضورش در پرسپولیس فصل آینده را قطعی کند، نیاز ویژه‌ای به کسب امتیازهای سه بازی بعدی تیمش دارد. از طرف دیگر، باخت به سپاهان باعث شده که شاگردان نویدکیا به فاصله ۲ امتیازی پرسپولیس برسند و در صورتی که پرسپولیس در تبریز امتیاز از دست بدهد و سپاهان، شهرخودرو را ببرد، جای پرسپولیس را در رده دوم خواهد گرفت و ممکن است پرسپولیس، حتی نایب قهرمان فصل بیست و یکم هم نشود. پرسپولیس در حالی روبه‌روی تراکتور قرار می‌‌گیرد که نتیجه این دیدار می‌تواند نقش تاثیرگذاری در جو سکوهای ورزشگاه آزادی در روز بازی قرمزها مقابل شهرخودرو داشته باشد. با توجه به جو سنگینی که از سوی برخی هواداران پرسپولیس علیه یحیی و کادرش در فضای مجازی به راه افتاده است، ناکامی مجدد قرمزها می‌تواند سکوهای ورزشگاه آزادی را در آن بازی علیه کادر فنی قرمزها کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی