|

استقلالی‌ ها پولدار شدند، پولدارتر هم می‌شوند!

تیم فوتبال استقلال درحالی عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را به خود اختصاص داد که از لحاظ مالی این تیم امسال سال آرامی را سپری کرد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال استقلال درحالی عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را به خود اختصاص داد که از لحاظ مالی این تیم امسال سال آرام و بدون تنشی را سپری کرد. دقیقا سال گذشته در همین بازه زمانی درحالی‌که از خبرنگاران دعوت شده بود تا در تمرین استقلال شرکت کنند، اعضای این تیم دست به اعتصاب زده و تمرینات را تعطیل کردند. این درحالی است که طی سالیان گذشته نیز این موضوع یعنی اعتصاب استقلالی‌ها امری مسبوق‌به‌سابقه بوده و گاه در طول فصل چندین‌بار تکرار می‌شد. بااین‌حال بعد از روی کار آمدن آجرلو در فصل جاری مسائل مالی که هرساله مورد نگرانی بازیکنان و کادرفنی بود، کمترین دغدغه را برای آنها ایجاد کرده تا جایی که امسال در این خصوص استقلالی‌ها کمترین انتقاد را به باشگاه مطرح کردند.

براساس همین از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مطالبات فصل گذشته بازیکنان استقلال که به‌صورت میانگین 15درصد از آن باقی مانده بود، به جز یکی دو نفر به‌صورت چک به سایرین پرداخت شده و سایر نفرات نیز در همین چند روز امور مربوط به تسویه‌حساب فصل گذشته را انجام خواهند داد.

همچنین طبق اعلام باشگاه استقلال قرار است تا پایان فصل 15درصد دیگر به بازیکنان پرداخت شود تا مقدار پرداختی باشگاه بعد از بازی آخر در لیگ و بسته شدن تقویم فوتبالی، به میانگین 85درصد برسد. این درحالی است که در فصل جاری استقلالی‌ها در ابتدا کمی از موعد پرداختی‌های خود عقب ماندند؛ اما با نزدیک شدن به روزهای پایانی لیگ، این امر نیز شدت گرفته و تا امروز میانگین 70درصد به بازیکنان این تیم پرداخت شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی