|

مهدی طارمی واسطه بازگشت کی‌روش به تیم ملی!

مهدی طارمی و چند بازیکن ملی‌پوش ایران در تلاش برای برکناری اسکوچیچ و بازگرداندن کارلوس کی‌روش به نیمکت تیم ملی هستند.

لینک کوتاه کپی شد

یک سایت پرتغالی ادعا می‌کند بازیکنان تیم ملی به دنبال بازگرداندن کی‌روش هستند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، کم‌تر از 6 ماه تا سوت شروع جام جهانی فوتبال باقی مانده و نیمکت تیم ملی کشورمان یکی از چند علامت سوال بزرگ فوتبال کشور در مسیر آماده‌سازی برای این رقابت‌هاست. در همین راستا سایت پرتغالی «آبولا» ادعا می‌کند مهدی طارمی و چند بازیکن ملی‌پوش ایران در تلاش برای برکناری اسکوچیچ و بازگرداندن کارلوس کی‌روش به نیمکت تیم ملی هستند. 

انتقادات اخیر

انتقادها از لغو بازی با اروگوئه و سفر به قطر برای یک بازی نه‌چندان مهم با تیم دوم الجزایر با شکست مقابل همین تیم دوم شدت گرفته‌ و انگشت این انتقادها به سمت شخص سرمربی تیم ملی ایران نشانه گرفته شده است. شاید اگر در مقابل الجزایر نتیجه به شکل دیگری رقم می‌خورد باز هم اسکوچیچ دفاع بیش‌تری در مقابل منتقدانش داشت اما این گونه نشد و نگرانی در مسیر آماده شدن برای بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی جهان و شرایط اخیر به اضافه حواشی سفر به کانادا بلای جان سرمربی فعلی ما شده و شرایط ادامه کار را روز به روز برایش سخت‌تر می‌کند. در این بین کارلوس کی‌روش که بسیاری از فوتبالی‌ها از عملکردش روی نیمکت ایران دفاع می‌کنند رفته رفته به نام پرتکرارتری در خبرهای مربوط به ملی‌پوشان تبدیل می‌شود. 

صدای پای کی‌روش 

ناکامی در رساندن مصر به جام جهانی همراه با محمد صلاح و اخراج از نیمکت کلمبیا و حتی حواشی بعد از رفتن مرد پرتغالی، هیچ کدامشان باعث نشده اهالی فوتبال در ایران کی‌روش را فراموش کنند و حامیانش همچنان اصرار دارند او بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی در جام جهانی پیش رو است.

کی‌روش در 97 بازی روی نیمکت ایران با میانگین امتیاز 2.10 بهترین آمار دوران مربیگری خودش را به ثبت رساند و گویا خود او هم خاطرات خوبش در ایران را از یاد نخواهد برد. چندین خبرگزاری مطرح در روزهای اخیر در مورد شرایط او این گونه عنوان کرده‌‌اند سرمربی پیشین تیم ملی ایران قصد دارد برای جام جهانی با در اختیار گرفتن هدایت یک تیم آسیایی حاضر در رقابت‌ها به نیمکت بازگردد.

رابطه خوب کی‌روش و بازیکنان ملی‌پوش ما هم پدیده‌ای است که می‌تواند این خبرها را در روزهای آینده به شکلی جدی‌تر از رسانه‌ها منتشر کند و اسکوچیچ با وجود رساندن تیم ملی به جام جهانی فوتبال در مقطع فعلی با کم‌ترین حمایت ممکن از سوی مخاطبان تیم ملی مواجه است. این خبرها صحت داشته باشد یا خیر، دراگان اسکوچیچ باید بداند نیمکتش به خطر افتاده و صدای پای مرد پرتغالی از همیشه نزدیک‌تر است.‌

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی