|

لواندوفسکی در یک قدمی بارسلونا؛ کار تمام شد

سیاری از منابع معتبر خبری خبر توافق بارسلونا و بایرن مونیخ بر سر انتقال روبرت لواندوفسکی را داده اند.

لینک کوتاه کپی شد

به نظر می رسد که داستان انتقال روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ به بارسلونا دیگر به مرحله آخر خود رسیده است و به زودی باید منتظر خبر رسمی انتقال لواندوفسکی به بارسلونا باشیم.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، بسیاری از منابع معتبر خبری مثل فابریزیو رومانو که در زمینه اخبار نقل و انتقالات بی نظیر است، خبر توافق بارسلونا و بایرن مونیخ بر سر انتقال روبرت لواندوفسکی را داده اند.

به گفته رومانو، لواندوفسکی ظرف یک یا دو روز آینده قرارداد نهایی خود را با بارسلونا امضا خواهد کرد چرا که توافق های لازم صورت گرفته است. در واقع قرار است بایرن مونیخ بابت انتقال لواندوفسکی به بارسلونا، 50 میلیون یورو دریافت کند که این مبلغ شامل پاداش ها و بند هایی اضافه هم هست. گمانه زنی ها نشان می دهد که قرارداد لواندوفسکی با بارسلونا 4 ساله است.

در واقع بارسلونا از مدت ها قبل به دنبال روبرت لواندوفسکی بوده است و این مهاجم لهستانی هم دیگر نمی خواست در بایرن مونیخ بماند و در فاصله یک سال مانده به اتمام قراردادش با باواریایی ها تصمیم به ترک بایرن مونیخ گرفت.

گفته می شود که لواندوفسکی پیشنهاد سایر تیم ها را نادیده گرفته و به پیشنهاد بارسلونا پاسخ مثبت داده است. در واقع حرف و حدیث هایی وجود داشت که چلسی و پی اس جی هم از گزینه های روی میز برای لواندوفسکی هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی