|

چهار هدف بارسلونا برای فصل جدید؛ بازگشت به قهرمانی

ژاوی سرمربی آبی اناری ها از پهار هدف این تیم در فصل جاری سخن به میان آورد.

لینک کوتاه کپی شد

ارسلونا خود را آماده فصل جدید رقابت های لالیگا می کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شفقنا؛ آبی اناری ها در بازی نخست خود باید به مصاف رایو وایکانو بروند و هواداران باتوجه به تغییراتی که تیم در تابستان داشته است و بازیکنان جدیدی که جذب کرده است امیدوار به کسب نتایج بهتری در فصل جدید هستند.

ژاوی از ۴ هدف بزرگ تیمش در فصل پیش رو سخن به میان آورد. او گفت:۴ هدف ما در فصل جاری عبارتند از کسب جام ها،ارائه فوتبال زیبا و لذت بخش، نشان دادن یک چهره خوب از خود و خوشحال کردن هواداران خود که شایسته آن هستند.

او ادامه  اداد:نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا در فصل پیش رو امیدوار کننده ظاهر شویم. بازیکنان بسیار خوبی را جذب کرده ایم؛ مثل لواندوفسکی که انگیزه خوبی به تیم داده اند. همه بازیکنان با انگیزه زیاد در حال کار کردن هستند و از شور و هیجان لازم برخوردار هستند. خوشبختانه اردوی بسیار خوبی داشتیم و بازیکنان هماهنگی بالایی کسب کرده اند.

بارسلونا فصل بدون جامی را پشت سرگذاشت اما پیش بینی می شود که با ژاوی در فصل پیش رو نتایج بهتری کسب کند. این تیم تاکنون فعالیت بسیار خوبی در فصل نقل و انتقالات داشته است. لواندوفسکی، رافینیا، فرانک کسیه، کریستینسن و کنده بازیکنانی هستند که آبی اناری ها جذب کرده اند و به نظر می رسد که بازهم ژاوی به دنبال تقویت تیمش در تابستان است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی