|

آماده ترین مدافع این روزهای پرسپولیس

مرتضی پورعلی گنجی در یک قدمی دعوت به تیم ملی است و به همین دلیل این روزها روحیه و انگیزه بالایی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

 

مرتضی پورعلی گنجی که در ابتدای این فصل به پرسپولیس پیوست و شماره 8 سرخ ها را به تن کرد، اولین بار از سوی کارلوس کی روش دیده شد و در لیست تیم ملی قرار گرفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ او نخستین بازی ملی اش را در بازی دوستانه مقابل عراق انجام داد و درخشش او در این بازی باعث شد کی روش در تمام بازی های تورنمنت جام ملت ها او را بازی دهد. او در حالی که در تیم نفت تهران توپ می زد، پیش از جام ملت های آسیا در سال 2015 در اردوهای آمادگی پیش از این تورنمنت برای نخستین بار از سوی کارلوس کیروش به تیم ملی دعوت شد و در فهرست پایانی نیز برای حضور در این رقابت ها حضور داشت.

پورعلی گنجی از همان اولین بازی ملی اش که مقابل تیم ملی عراق انجام داد تا آخرین بازی تیم ملی تحت هدایت کی روش، مورد اعتماد او بود. به گونه ای که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز در تمام بازی های مرحله گروهی برای ایران به میدان رفت.

اگرچه بعد از جدایی کی روش، سایر سرمربیان بعد از او نیز همواره این مدافع را در لیست خود قرار می دادند اما با توجه به مصدومیت سنگینی که گریبانگیرش شد از تیم ملی دور و حالا با پیراهن پرسپولیس درخشش دوباره خود را آغاز کرده است.

برهمین اساس شنیده می شود این مدافع باتجربه در یک قدمی باز پس گیری پیراهن خود در تیم ملی است و نامش در اولین لیست کی روش نیز قرار دارد. موضوعی که به شدت باعث افزایش روحیه این مدافع شده است و قطعا او امشب در مسجد سلیمان با انگیزه های زیادی بازی خواهد کرد.

گفتنی است پورعلی گنجی احتمالا جانشین فرشاد فرجی خواهد شد که از سوی اسکوچیچ چند بار به اردوی تیم ملی فراخوانده شده بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی