|

آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس

مرتضی پورعلی گنجی که در دیدار با سنگال در زمین حاضر شده بود، با آمادگی کامل در انتظار بازگشت به ترکیب اصلی پرسپولیس است.

لینک کوتاه کپی شد

 روز گذشته ملی پوشان پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی حاضر شدند و با یحیی گل محمدی به گفتگو پرداختند. علیرضا بیرانوند روز قبل با لباس شخصی در تمرین حاضر شد و از یحیی اجازه گرفت تا استراحت کند. وضعیت او برای حضور در ترکیب پرسپولیس در تمرین امروز مشخص می شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ وحید امیری نیز دیگر ملی پوشی بود که دیروز با پرسپولیس تمرین نکرد و به نظر می رسد یحیی تصمیمی برای استفاده از او ندارد. به جز این دو نفر، بقیه ملی پوشان پرسپولیس از آمادگی کامل برخوردار بوده و مشکلی برای همراهی تیم شان نخواهند داشت.

مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی پوش پرسپولیس نیز در تمرین دیروز حضور فعالی داشت و رضایت یحیی را جلب کرد و به نظر می آید مشکلی برای حضور در مسابقه حساس با تراکتور نخواهد داشت.

اگرچه فرشاد فرجی در تمرینات چند هفته اخیر حضور کامل و موثری داشته و مهیای حضور در زمین است اما گزینه اول یحیی برای ترکیب اصلی قطعا مرتضی پورعلی گنجی خواهد بود و با توجه به رضایتی که از عملکرد پورعلی گنجی دارد، این بازیکن را در ترکیب قرار خواهد داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی