|

جذاب ترین جدال در بازی پرسپولیس و مس رفسنجان!

گلر دو فصل گذشته تیم پرسپولیس این هفته با انگیزه خاصی مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس پس از اینکه در دو هفته گذشته لیگ برتر روند خوبی طی نکرده و یک شکست مقابل تراکتور و یک تساوی برابر سپاهان داشته، این هفته هم کار دشواری در دیدار با مس رفسنجان خواهد داشت؛ به ویژه اینکه دروازه‌بان و مهاجم این تیم برابر تیم سابق خود قرار می‌گیرند و انگیزه زیادی برابر سرخ‌پوشان دارند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از منیبان؛ نمایش داده که تاثیر مثبتی در نتایج این تیم گذاشته است. دروازه‌بان با تجربه مس رفسنجان که پس از دو سال بازی برای سرخ‌پوشان تصمیم گرفت دور از هیاهو و تنش‌های پرسپولیس، شرایط جدیدی را برای ادامه فوتبال خود تجربه کند، در هشت هفته گذشته نشان داده در آرامش می‌تواند دوباره به اوج برگردد و برای حریفان تیمش دردسرساز ظاهر شود. حامد لک در هشت مسابقه این فصل لیگ برتر آمار جالب توجه ۵ کلین‌شیت را مقابل گل‌گهر سیرجان، ذوب‌آهن، آلومینیوم اراک، فولاد خوزستان و تراکتور داشته که البته در یک دیدار برابر نساجی از روی نقطه پنالتی گل خورده و در بازی با صنعت نفت هم یک ضربه آفساید وارد دروازه او شده تا آمار کلین‌شیت‌های او بالاتر نرود. دروازه‌بان مس رفسنجان که در دیدار اخیرشان مقابل تراکتور و تیم سابق خود دو واکنش استثنایی داشت و دروازه خود را بسته نگه داشت، روز پنج‌شنبه این هفته هم برابر پرسپولیس و یک تیم سابق دیگر خود قرار خواهد گرفت و امیدوار است دوباره کلین‌شیت کند و کاری کند تا مس رفسنجان یک بازی دیگر را هم بدون باخت به پایان برساند. لک در شرایطی این بار با پیراهن مس رفسنجان مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد که در دو سال حضورش در جمع سرخ‌پوشان پایتخت، بهترین شرایط را داشت و علاوه بر قهرمانی لیگ برتر و سوپرجام، به فینال لیگ قهرمانان هم رسید و بهترین گلر آسیا در سال ۲۰۲۰ شد و این هفته جدال خاصی برابر تیم محبوب خود برگزار می‌کند حامد لک که در نخستین سال حضورش در پرسپولیس به آمار بیشترین کلین‌شیت یک گلر در تاریخ ادوار لیگ برتر رسید، فصل گذشته شرایط سختی را در این تیم که تغییرات بازیکن زیادی داشت، تجربه کرد و همین مسائل موجب شد تصمیم به جدایی از این باشگاه بگیرد.

این دروازه‌بان با تجربه که یکی از امیدهای مسی‌ها برای موفقیت در بازی فردا به حساب می‌آید، در سال منتهی به حضورش در پرسپولیس و سه تقابل لیگ برتر و جام حذفی برابر سرخ‌پوشان، بازی‌های جذاب و خاطره انگیزی داشت که در هر سه بازی، یک اتفاق تکراری رخ داد. حامد لک یک سال قبل از پیوستن به پرسپولیس که در ماشین‌سازی تبریز عضویت داشت، در دیدار رفت لیگ برتر که در هفته نُهم لیگ نوزدهم در ورزشگاه آزادی برگزار شد، توانست با یک نمایش درخشان دروازه خود را بسته نگه دارد و در دقیقه ۹۰ همان مسابقه، ضربه پنالتی چیپ علی علیپور را مهار کند و نقش مهمی در کسب یک امتیاز برای تیمش داشته باشد. او در بازی برگشت مقابل پرسپولیس هم تا دقیقه ۸۵ دروازه خود را بسته نگه داشت ولی بازهم اعلام یک پنالتی برای سرخ‌پوشان کاری کرد تا سرنوشت این مسابقه عوض شود و حامد لک برخلاف بازی رفت، این بار مغلوب شوت مهدی ترابی شد تا همین پنالتی مانع از کلین‌شیت دوباره او برابر سرخ‌پوشان شود. اما قبل از این دو مسابقه لیگ برتر و دو پنالتی اعلام شده در دیدارهای رفت و برگشت، در جام حذفیِ همان سال که در هشتم مهرماه ۹۸ برگزار شد، پرسپولیس در جریان ۹۰ دقیقه یک ضربه پنالتی به دست آورد که حامد لک در آن جدال برابر سرخ‌پوشان نیز پنالتی گرفت، اما پس از اینکه بازی به وقت‌های اضافه رفت، در دقیقه ۱۰۱ یک گل دریافت کرد. حالا بازی امروز فرصت دوباره‌ای برای درخشش حامد لک مقابل پرسپولیس است و این دروازه‌بان امیدوار است این بار تیم او به سرخ‌پوشان پنالتی ندهد؛ هرچند این گلر در سه تقابل آخر با پرسپولیس، دو پنالتی را مهار کرد و در جریان بازی‌های لیگ گلی دریافت نکرد. حامد لک که هنوز هم به اتفاقات افتاده برای او در فصل گذشته لیگ برتر در پرسپولیس هیچ اشاره‌ای نکرده و تصمیم گرفته موضع سکوت را در پیش بگیرد، فردا تقابل ویژه‌ای برابر یحیی گل‌محمدی و شاگردان او خواهد داشت و بدون تردید همه تلاش خود را برای بسته ماندن دروازه‌اش می‌کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی