|

اتفاقی عجیب در خط دفاع استقلال!

با بازگشت غلامی به تمرینات تیم استقلال اوضاع خط دفاع استقلال پیچیده خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال استقلال تهران تمرین چهارشنبه را در شرایطی پشت سر گذاشت که حضور عارف غلامی در این جلسه حل معمای زوج دفاعی استقلال در بازی برابر ذوب‌آهن را سخت‌تر می‌کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ بعد از اینکه استقلال در بازی برابر فولاد شرایط استفاده از عارف غلامی را نداشت، ریکاردو ساپینتو دست به یک ریسک بزرگ زد و محمدحسین مرادمند را بدون یک دقیقه بازی برای استقلال به ترکیب اصلی این تیم اضافه کرد تا برابر خط حمله قدرتمند فولاد از ابتدا برای تیمش به میدان برود.

عملکرد محمدحسین مرادمند برابر شاگردان جواد نکونام قابل قبول بود و این بازیکن توانست در کنار رافائل سیلو که سابقه بازی در کنارش را نداشت، نمایش متقاعدکننده‌ای داشته باشد. موضوعی که کار عارف غلامی را برای بازگشت به ترکیب سخت می‌کند.

عارف که از لیگ نوزدهم و زمان پیوستن به استقلال در دوره استراماچونی، هرزمان مصدومیتی نداشته یکی از دو یا سه مدافع اصلی تیمش بوده، بعد از پارگی رباط صلیبی در انتهای لیگ بیستم، از میانه فصل گذشته جای مرادمند و یزدانی را در ترکیب استقلال پر کرد تا عصای دست مجیدی در راه قهرمانی بعد از ماجرای معروف سربازی بازیکنانش شود. حالا ورق برگشته و این محمدحسین مرادمند است که در پسِ محرومیت عارف غلامی از سوی باشگاه استقلال، توانست جای او را در ترکیب تیم پر کند. دو بازیکنی که در مدت زمان حضور فکری روی نیمکت استقلال به عنوان زوج قلب دفاعی آبی‌ها بازی می‌کردند اما با حضور رافائل سیلوا و آمادگی بسیار بالای این بازیکن در طول فصل بعید است دوباره نوبت به این زوج برسد.

بنابراین دو مدافع استقلالی‌ها برای انتخاب شدن به عنوان زوج سیلوا در میانه دفاع، رقابت بسیار شدیدی با هم خواهند داشت و این موضوع به یک دردسر شیرین برای ساپینتو تبدیل می‌شود؛ از یک طرف عارف غلامی با هفت نمایش قابل قبول در ترکیب تیم بعد از یک هفته غیبت در تمرینات و بازی ممکن است از شرایط آرمانی دور شده باشد اما هماهنگی‌اش با سیلوا بسیار بالاست و از طرف دیگر محمدحسین مرادمند در شرایط مطلوب روحی و جسمی بعد از عملکرد عالی مقابل فولاد، مدعی قرار گرفتن در ترکیب اصلی است.

باید دید در نهایت ساپینتو از کدام یک از این دو مدافع به عنوان مکمل رافائل سیلوا در خط دفاع استفاده خواهد کرد تا گزندی از خط حمله سرعتی و قدرتی ذوب‌آهن به آنها نرسد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی