|

درویش هم رفتنی است؟!

اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس جلسه مهمی را به زودی برگزار خواهند کرد.

لینک کوتاه کپی شد

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بعد از ظهر امروز جلسه‌ای را در محل این باشگاه برگزار خواهند کرد تا آخرین مسائل مربوط به باشگاه را بررسی کنند.

اگرچه این جلسه از هفته گذشته برنامه‌ریزی شده و شاید ارتباط چندانی با تغییرات در راس مدیریت باشگاه استقلال نداشته باشد اما تغییر مدیرعامل استقلال باعث شده تا نگاه‌های بیشتری به جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس جلب شود.

البته قرار بود جلسه هیئت مدیره روز گذشته برگزار شود اما حسین شهریاری، رئیس هیئت مدیره، امکان حضور در باشگاه را پیدا نکرد تا امروز اعضا در کنار هم بنشینند و مسائل باشگاه پرسپولیس را بررسی کنند.

نکته مهم اینکه هفته گذشته، حسین شهریاری، در تمرین قرمزها نیز حضور یافت تا بیشتر از گذشته مورد توجه قرار بگیرد اما به نظر می‌رسد عدم حضور درویش در تمرین، ارتباطی به شایعات پیرامون تغییر او ندارد و علتش مسائل دیگری است و شهریاری نیز با هماهنگی درویش در باشگاه حضور یافت.

رضا درویش، دی ماه 1400 مدیرعامل پرسپولیس شد و هنوز یک سال از مدیرعاملی او در این باشگاه نمی‌گذرد که شایعات پیرامون تغییرش شکل گرفته است. با این حال او باتوجه به ارتباط نزدیک با حمید سجادی، وزیر ورزش، اطمینان دارد که به کارش در باشگاه ادامه خواهد داد.

با این حال باید دید در جلسه عصر امروز هیئت مدیره پرسپولیس چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و نتیجه حضور حسین شهریاری، رضا درویش، حسین خبیری، محمداسد مسجدی و مجید پوراحمدی چه خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی