|

نقشه بارسلونا برای بازگرداندن مسی!

نشریه اسپورت کاتالونیا مدعی شده است که باشگاه بارسلونا به بازگرداندن لیونل مسی در نقل و انتقالات زمستانی فکر می کند.

لینک کوتاه کپی شد

خوان لاپورتا مدیر بارسلونا می خواهد مسی را برگرداند. در حقیقت مدیر بارسا در هفته های اخیر بارها در مورد مسی صحبت کرده و حالا که کاتالان ها از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده اند، سعی دارد که با بازگرداندن مسی به هواداران روحیه بدهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ در حقیقت برنامه لاپورتا این است که مسی را در زمستان برگرداند چرا که سختگیری های فیرپلی مالی در نقل و انتقالات زمستانی زیاد نیست و به همین خاطر لاپورتا ترجیح می دهد که لئو در زمستان خریده شود تا در تابستان.

البته اسپورت گزارش داده است که در حال حاضر به سه دلیل بازگرداندن مسی در زمستان ماموریت مشکلی است. دلیل اول این است که پی اس جی دوست ندارد که این بازیکن را از دست بدهد چرا که لئو تا پایان فصل با پاریسی ها قرارداد دارد. دلیل دوم این است که پی اس جی و بارسا رابطه بسیار بدی دارند و مذاکره کردن با آنها امری تقریبا غیرممکن است. دلیل سوم این است که مسی روی فصلش در پی اس جی و جام جهانی تمرکز دارد و فعلا به یک تغییر ناگهانی فکر نمی کند.

به هر صورت به نظر می رسد که فعلا کار لاپورتا برای جذب مسی به شدت مشکل باشد چرا که فعلا نه لئو و نه پی اس جی چراغ سبز نشان نداده اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی