|

پرسپولیس از خرید یک بازیکن پشیمان است!

مصدومیت‌های متوالی شیخ دیاباته در تیم پرسپولیس یادآور فصل آخر او در استقلال است.

لینک کوتاه کپی شد

شیخ دیاباته که در بازی دوستانه با سپاهان مصدوم شده بود، مورد معاینه پزشکی قرار گرفت و روشن شد تا یک ماه قادر به حضور در میادین نخواهد بود. به این ترتیب مهاجم خارجی پرسپولیس بازی با استقلال را از دست داد که خبر بدی است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از همشهری آنلاین؛ بخش بدتر داستان این است که لیگ برتر چیزی حدود ۲ماه تعطیل بوده و حالا که تیم‌ها قرار است مسابقات خود را به‌طور فشرده از سر بگیرند، شیخ با چنین مصدومیتی مواجه شده است.

به‌طور کلی اما از همان زمانی که بحث حضور مهاجم مالیایی در پرسپولیس مطرح شد، خیلی‌ها در مورد مصدومیت‌های پرشمار این بازیکن ابراز نگرانی کردند. منتقدان بدبین به باشگاه پرسپولیس یادآوری می‌کردند که این بازیکن ۳۴ساله مخصوصا فصل آخر حضورش در استقلال بارها مصدوم شده بود و این احتمال وجود دارد که با تکرار همان روند، تبدیل به یک خرید ناکارآمد برای قرمزها شود.

این اتفاق به سرعت رخ داد و دیاباته یک‌بار پیش از جام‌جهانی با مصدومیت چند هفته‌ای مواجه شد. او البته به میادین برگشت و توانست یک گل هم برای تیمش بزند، اما لیگ برتر برای برگزاری مسابقات جام‌جهانی تعطیل شد. حالا که بازی‌ها از سر گرفته خواهد شد، مصدومیت دوم شیخ هم پیش آمده که به‌مراتب نگران‌کننده‌تر است. به‌نظر می‌رسد در پایان فصل به جای غیبت‌ها، باید تعداد مسابقاتی که دیاباته در آنها حضور داشته را بشماریم!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی