|

تنها جامی که لیونل مسی ندارد!

رئیس کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی، معتقد است مسی جام لیبرتادورس را در کارنامه ورزشی خود کم دارد.

لینک کوتاه کپی شد

لیونل مسی در فوتبال اروپا به همه افتخارات ممکن با بارسلونا رسیده و حالا قصد دارد به پی اس جی کمک کند تا برای اولین بار فاتح لیگ قهرمانان شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از صدآنلاین؛ او از لحاظ جوایز فردی نیز منحصر به فرد است. مسی تا چند سال قبل با تیم ملی آرژانتین به هیچ افتخاری نرسیده بود، ولی در دو سال اخیر توانست قهرمانی کوپا آمه‌ریکا و جام جهانی را کسب کند.

الخاندرو دومینگز، رئیس پاراگوئه‌ای کُنمبول، معتقد است مسی باید در فوتبال باشگاهی آمریکای جنوبی حاضر شود و در جام لیبرتادورس به میدان برود. او در این رابطه گفت: «مسی فوتبالیستی بی همتاست و در فوتبال چیزی کم ندارد، ولی معتقدم هنوز می‌تواند به افتخاراتی جدید دست یابد و برای این مهم باید به فوتبال آمریکای جنوبی بیاید. او می‌تواند در جام لیبرتادورس بازی کند، چون این تنها جام باشگاهی مهمی است که در کارنامه مسی نیست. هنگام اهدای مدال قهرمانی جام جهانی از مسی خواستم که در لیبرتادورس بازی کند.»

مسی پس از پایان تعطیلاتش به تمرینات پی اس جی برگشته و امشب در بازی برابر آنژه در پارک دو پرنس به میدان خواهد رفت در حالی که هیچ جشن قهرمانی برای او برنامه ریزی نشده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی