|

تمجید پیشکسوت پرسپولیس از یحیی گل محمدی

پیشکسوت تیم پرسپولیس: پرسپولیس این فصل فراز و نشیب کمتری را داشت و بهتر از رقبا بازی می‌کند

لینک کوتاه کپی شد

محمود کلهر از تصمیمات گل محمدی در بازی قبلی پرسپولیس تمجید کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ محمود کلهر درباره برتری تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن هم مانند چند هفته گذشته بسیار با فکر و خوب بازی کرد و در نهایت نتیجه و ۳ امتیاز را کسب کرد. یحیی گل‌محمدی در نیمه اول ذوب‌آهن را محک زد، اما در نیمه دوم با تعویض‌های خوبی که داشت گره بازی باز شد و پس از ورود سروش رفیعی این بازیکن بلافاصله پایه‌گذار گل شد.

وی افزود:

پرسپولیس مقابل تیمی همچون ذوب‌آهن که خیلی خوب دفاع می‌کند، تمامی شیوه‌های گلزنی را امتحان کرد و موقعیت‌های گلزنی زیادی هم داشت. سرخپوشان این فصل در اکثر بازی‌ها فوتبال خوبی ارائه می‌کند و مقتدر بازی می‌کند. در نیمه دوم که متعلق به مربیان است، تأثیرات فنی در تیم زیاد بوده و مالکیت توپ و میدان را در اختیار دارد.

*پرسپولیس بهتر از رقبایش فوتبال بازی می‌کند

کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد، عنوان کرد:

در این فصل مسابقات لیگ برتر چند تیم شانس قهرمانی دارند، اما پرسپولیس در بین این تیم‌ها فراز و نشیب کمتری را داشت و بهتر از رقبای خودش فوتبال بازی می‌کند. با اینکه ۱۴ هفته به پایان رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده است، اما پرسپولیس با وجود این بازیکنان در درون دروازه، دفاع، هافبک و خط حمله لیاقت و استحقاق قهرمانی را دارد. در مجموع پرسپولیس تمام ابزار را برای قهرمان شدن دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص کیفیت فوتبال  محمد عمری  بیان کرد:

عمری یکی از محصولات نخبه آکادمی پایه پرسپولیس است که باید خیلی زودتر در تیم بزرگسالان به کار گرفته می‌شد، اما با این حال گل‌محمدی به خوبی از قدرت تکنیکی، سرعتی، شوت‌زنی و گلزنی او در خطوط تهاجمی تیمش بهره می‌برد. مربیان لیگ برتر باید شجاعت داشته باشند و از بازیکنان جوان در ترکیب خودشان استفاده کنند تا هر چه زودتر این بازیکنان نخبه به سطح اول ایران معرفی شوند.

*تمام بازی‌ها برای پرسپولیس حکم فینال را دارد

وی ادامه داد:

بازیکنان زیادی در فوتبال ایران حضور داشتند که با ارائه بازی‌های چشم‌نواز در رده سنی پایین، بعد از مدتی با افت شدید مواجه شدند. باید بیشتر به این بازیکنان جوان توجه شود تا آنها به حاشیه نروند و روند فوتبالی خودشان را کماکان در اوج ادامه دهند.

کلهر در پایان درباره دیدار هفته هفدهم پرسپولیس و فولاد در اهواز خاطرنشان کرد:

تمام بازی‌ها برای پرسپولیس حکم فینال را دارد و مصاف با فولاد خوزستان در اهواز بازی سختی خواهد بود.  جواد نکونام  مربی خوبی است که این فصل تیم بسیار مستحکم و قدرتمند را راهی لیگ برتر کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی