|

در جلسه سیامک نعمتی با معاون باشگاه چه گذشت؟!

نعمتی تا زمانی که مجوز حضور در تمرینات را نگیرد، اجازه حضور را پیدا نخواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

همان طور که در خبرها خواندید سیامک نعمتی ظهر امروز در محل باشگاه حاضر شد تا با مدیران باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت اش صحبت کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس در این جلسه حاضر شد تا این نشست نیم ساعته خروجی خاصی نداشته باشد.

سیامک نعمتی با شرح اتفاقات رخ داده طی روزهای اخیر و تاکید بر این که گل محمدی به او اجازه تمرین نمی دهد از محمدی خواست تا زمینه بازگشت او را به تمرین فراهم کند. نعمتی از انگیزه های فراوانش برای ادامه کار با تیم خبر داده و تاکید کرد سعی می کند از این پس بدون هیچ مشکل حاشیه ای کار خودش را دنبال کند.

در این میان محمدی هم به نعمتی وعده داد هرکاری در توان او و مدیریت باشگاه باشد را انجام خواهد داد تا در نهایت همه چیز ختم به خیر شود.

همین موضوع باعث شد تا نعمتی بلافاصله پس از پایان جلسه و در گفتگو با خبرنگاران حاضر در مقابل ساختمان باشگاه مدعی شود طی چند روز آینده خبرهای خوشی خواهد رسید و …!

حال باید دید جلسه محمدی و یحیی چه زمانی برگزار شده و سرمربی سرخ ها با حضور نعمتی در تمرینات موافقت می کند یا نه. شنیده می شود بعید است گل محمدی با بازگشت شماره 88 تیمش به تمرینات گروهی موافقت کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی