|

ساپینتو فقط برای یک پست بازیکن می خواهد!

- سرمربی پرتغالی آبی ها تنها به دنبال جذب یک هافبک خارجی است و نیازی به جذب کاوه رضایی ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه استقلال که این روزها پس از فسخ یک طرفه قرارداد یزدانی، سخت به دنبال پر کردن آخرین جای خالی لیست خود است، در تلاش است تا با یک هافبک خارجی به توافق دست یابد اما مذاکرات آبی ها با گزینه‌های مد نظرشان تا این لحظه ثمربخش نبوده و شاید حتی تنها جای خالی لیست آبی ها دست نخورده باقی بماند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ بامداد روز گذشته بود که علی فتح‌الله‌زاده در گفت و گوی تلفنی با یک برنامه تلویزیونی مدعی شد در حال مذاکره با هافبک مد نظر ساپینتو است و خودش هم چند هافبک باکیفیت را به مرد پرتغالی پیشنهاد داده است، اما طبق اطلاعاتی که به خبرنگار فوتبالی رسیده، در صورتی که آبی ها در توافق با گزینه های خارجی خود در پست هافبک ناکام بمانند، یا بصورت جدی به جذب کاوه رضایی فکر می‌کنند یا تنها جای خالی لیست آبی ها دست نخورده باقی خواهد ماند.

اما معضل اصلی اینجاست که مرد پرتغالی با توجه به حضور تعداد زیاد مهاجمین در این تیم برای حضور کاوه رضایی یا هر مهاجم دیگری نیز چراغ سبز نشان نداده و فقط به یک هافبک برای تقویت تیم خود نیاز دارد.

حال باید دید فتح‌الله‌زاده می‌تواند در روزهای پیش رو با جذب یک هافبک خارجی، خون تازه ای را به رگ های استقلال وارد کند یا تنها جای باقی‌مانده در لیست آبی‌ها دست‌نخورده باقی خواهد ماند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی