|

ساپینتو ستاره آلومینیوم را می خواهد؟!

ساپینتو زمانی که زاپاتا از ترکیب آلومینیوم بیرون می‌آمد، برای ثانیه‌هایی کنار زمین با او صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

در پایان دیدار آلومینیوم اراک – استقلال که با نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌ها پایان یافت، رجاییان مدیر عامل باشگاه تیم میزبان مدعی شد که سرمربی تیم استقلال با زاپاتا در مورد فصل آینده صحبت کرده است و از او خواسته برای فصل آینده پیراهن تیم آبی را برتن کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ این ادعا پیش تر از سوی باشگاه تراکتور مطرح شده بود که ریکاردو ساپینتو برای به خدمت گیری ریکاردو آلوز با این بازیکن صحبت کرده است. سرمربی تیم استقلال در ابتدای فصل هم شخصا برای به خدمت گیری محمد محبی با باشگاه سانتاکلارا صحبت کرده بود و در نهایت این بازیکن را به تهران آورد.

صحبت‌های ریکاردو ساپینتو با زاپاتا برای حضور این بازیکن در ترکیب آبی‌ها با استقبال جالب توجه طرفداران تیم استقلال مواجه شده است. تماشاگران استقلال در فضای مجازی نوشته اندآفرین به ریکاردو ساپینتو که هنوز مشخص نیست، فصل آینده در استقلال هست یا نه اما از هم اکنون به دنبال تقویت تیم آبی است. قرارداد ریکاردو ساپینتو با استقلال یک ساله است و به تازگی هم گفته می‌شود مورد توجه تیم الغرافه قطر قرار گرفته است.

از این مذاکره اگر درست باشد، می‌شود یک برداشت دیگر هم کرد. ریکاردو ساپینتو دوست دارد، دراستقلال بماند و از هم اکنون به دنبال این است که به جای محمد محبی و مهدی قایدی یک بازیکن با کیفیت جذب کند که یکی از گزینه‌های خوب می‌تواند زاپاتا باشد. محمد محبی و مهدی قایدی هر دو قرضی هستند و ممکن است در ابتدای فصل آینده تیم را ترک کنند. به خصوص محمد محبی و در صورتی رفتن آنها به تیم ضربه نمی‌زند که بازیکن خوب جایگزین شود. گفته می‌شود حتی در صورت ماندن محمد محبی و مهدی قایدی باز هم ریکاردو ساپینتو تاکید به به خدمت گیری زاپاتا خواهد داشت و ممکن است از او در نوک خط حمله استفاده کند.

ریکاردو ساپینتو به خاطر تحمل مشکلات مالی تیم استقلال در این روزهای سخت و تلاش برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی به طرز جالب توجهی نزد تماشاگران تیم استقلال محبوب شده است و این شاید موجب شود او در تصمیم خود تجدید نظر کند و با رها کردن تصمیم خود مبنی بر حضور در لیگ ستارگان قطر قرارداد خود را با تیم استقلال تمدید کند. ضمن اینکه قرارداد او با تیم استقلال جالب توجه است. فصل جاری قرارداد او با استقلال ۶۰۰ هزار دلار است و این قرارداد به طور حتم برای فصل آینده افزایش پیدا خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی