|

بشا رسن دوباره قرمز پوش می شود؟

پرسپولیس برای جذب ستاره تیم ملی عراق باید بتواند این بازیکن را از نظر مالی راضی کند.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که هنوز وضعیت سرمربی تیم پرسپولیس مشخص نشده، اما مسؤولان این باشگاه در تلاش هستند زودتر بتوانند در فصل نقل و انتقالات زمستانی حضور پیدا کرده تا فرصت از دست نرود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در همین رابطه یکی از بازیکنان مدنظر باشگاه پرسپولیس، بشار رسن عراقی است که سابقه خوبی در پرسپولیس از خود به جای گذاشته و هواداران این تیم امیدوار هستند تا یکبار دیگر این بازیکن بتواند به پرسپولیس بپیوندد.

فارس ادامه داد: رسن که این روزها همراه با تیم ملی عراق در جام ملت‌های آسیا حضور دارد، از پایان فصل قراردادش با تیم باشگاهی‌اش در قطر به پایان می‌رسد اما جذب این بازیکن برای پرسپولیس هزینه مالی زیادی خواهد داشت.

درباره رسن این مسأله جالب توجه است که نام او در لیست یحیی گل‌محمدی برای پیوستن به پرسپولیس قرار داشت اما با وجود جدایی این مربی از جمع سرخ‌پوشان، به نظر می‌رسد باز هم مسؤولان پرسپولیس علاقه دارند تا بتوانند زمینه را برای حضور رسن در پرسپولیس فراهم کنند. در صورتی که باشگاه پرسپولیس بتواند از نظر مالی، بشار رسن را راضی کند احتمال اینکه این بازیکن دوباره به پرسپولیس بپیوندد زیاد خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی