|

آمار عجیب رضا عنایتی در لیگ برتر!

رضا عنایتی گویا با بردن در رقابت های لیگ قهر کرده است!

لینک کوتاه کپی شد

رضا عنایتی پس از سقوط با سیاه‌جامگان از لیگ برتر و جدایی از قشقایی در لیگ یک و صعود با هوادار به لیگ برتر اما دوران بسیار عجیبی را در کسوت سرمربیگری پشت‌سر می‌گذارد که راضی‌کننده به‌نظر نمی‌رسد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ آمارهای باشگاهی این مربی نشان می‌دهد از آخرین پیروزی‌اش در قامت سرمربی در لیگ برتر بیش از 650 روز می‌گذرد که بسیار عجیب است.

رضا عنایتی در قامت سرمربی هوادار روز بیست‌و‌چهارم اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ در تهران و با تک‌گل محمدجواد محمدی موفق شد فجر را در خانه شکست دهد و در کمال تعجب از آن روز طعم پیروزی در لیگ برتر را نچشیده است! فرهیختگان در این خصوص نوشته نکته عجیب‌تر آنکه در این مدت رضا عنایتی در قامت سرمربی باشگاه‌های هوادار، نفت مسجدسلیمان و پیکان نه‌تنها هرگز به سه امتیاز یک بازی دست نیافته است که در‌مجموع 17 دیدار مورد اشاره تنها ۹ گل به ثمر رسانده، ۲۵ گل دریافت کرده و آمار بسیار ضعیفی از خود به‌جا گذاشته است.

در هفته هجدهم لیگ‌جاری نیز تیم او در‌حالی‌که تا آخرین دقایق بازی مقابل صنعت‌نفت پیش بود در دقیقه ۹۴ گل خورد تا روند نبردن‌های این مربی همچنان ادامه پیدا کند. به‌نظر می‌رسید پیکانی‌ها که با رسول خطیبی به نتیجه نرسیدند با استخدام عنایتی تلاش کردند خود را از بحران خارج کرده و به‌نوعی روند نزولی خود را بهبود بخشند، اما با ورود این مربی تاکنون موفقیت حاصل نشده و آنها نه‌تنها نتوانستند از بحران خارج شوند بلکه تا این لحظه با این مربی حتی در یک بازی هم پیروز نشدند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی