|

فرهاد یا یحیی؛ جانشین پاکو خمس کیست؟

مسئولان تراکتور تبریز به علت حساسیت ادامه لیگ برتر و جام‌حذفی به این فکر هستند تا خیلی زود جایگزین مناسبی برای پاکو خمس انتخاب کنند.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از شکست سنگین تراکتور مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه با خمس جلسه‌ای تشکیل داد که در آن مقرر شد خمس به کار خود ادامه داده و در راستای جبران امتیازات از دست رفته و حضور پرقدرت در جام حذفی تلاش دوچندانی انجام دهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ با این حال امروز سرمربی اسپانیایی به همراه دستیاران خارجی‌اش درخواست جدایی داد و بعد از تمرین با بازیکنان این تیم خداحافظی کرد. در ادامه جلساتی برگزار شد و سرانجام باشگاه تراکتور با این درخواست موافقت کرد و خمس به همراه دستیارانش به صورت تواقفی و بدون ضرر مالی برای باشگاه، از تراکتور جدا شد.

تراکتور در ادامه فصل بازی‌های حساسی را پیش‌رو دارد، جایی که این تیم یکی از گزینه‌های کسب سهمیه لیگ نخبگان آسیا نیز محسوب می‌شود. همچنین تی‌تی‌ها در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی باید مقابل تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قرار بگیرند. محمد نصرتی مربی تراکتور نیز بعد از شکست مقابل ذوب‌آهن از سمت خود استعفا داده بود اما هنوز باشگاه با این درخواست موافق نکرده و به نظر می‌رسد او به عنوان سرمربی موقت در دیدار مقابل نساجی مازندران که جمعه ۳۱ فروردین برگزار می‌شود بر روی نیمکت تی‌تی‌ها قرار بگیرد.

با توجه به حساسیت بالا ادامه فصل برای تراکتور مدیران باشگاه به این فکر هستند که خیلی زود جایگزین مناسب برای خمس انتخاب کنند تا تراکتور بتواند حداقل سهمیه آسیا و قهرمانی در جام حذفی را بدست بیاورد. قبل از جدایی خمس، اسامی آشنایی در حوالی باشگاه شنیده می‌شد و حالا با جدایی خمس به نظر می‌رسد این یکی از این اسامی هدایت تراکتور را به عهده بگیرد.

یحیی گل‌محمدی، فرهاد مجیدی، رسول خطیبی، فیروز کریمی و ارطغرل ساغلام گزینه‌های جایگزینی خمس در تراکتور هستند که در این بین شانس یحیی گل‌محمدی، فرهاد مجیدی و رسول خطیبی برای هدایت تی‌تی‌ها بیشتر است. البته محمد ربیعی و سعید دقیقی نیز دیگر گزینه‌های مدیران تراکتور هستند که باید برای توافق با آن‌ها تا انتهای فصل منتظر بمانند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی