|

شکایت دو خارجی از مس رفسنجان به فیفا

جفرسون باهیا و لوسیانو پریرا شاید باشگاه مس رفسنجان را در فیفا به دردسر جدی بیندازند.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه مس رفسنجان که به تازگی از شر محرومیت نقل و انتقالاتی خود خلاص شده بود، بار دیگر با خطر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات خود به دلیل شکایت‌های جدید دو بازیکن برزیلی سابق خود روبرو شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ جفرسون باهیا و لوسیانو پریرا، دو بازیکن برزیلی که در نیم‌فصل اول به دلیل عدم پرداخت مطالباتشان از سوی مس رفسنجان، باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه شده بودند، بار دیگر اقدام به شکایت از این تیم در فیفا کرده‌اند.

مدیران مس رفسنجان در نیم‌فصل با پرداخت بخشی از مطالبات این دو بازیکن موفق به باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی خود شده بودند، اما به نظر می‌رسد که این دو بازیکن برزیلی همچنان از این باشگاه طلبکار هستند و به همین دلیل بار دیگر به فیفا شکایت کرده‌اند.

لوسیانو پریرا بابت مطالبات معوقه خود از قرارداد امسالش در نیم‌فصل اول و جفرسون باهیا نیز بابت آپشن‌های قرارداد فصل گذشته خود، از مس رفسنجان به فیفا شکایت کرده‌اند.

با توجه به سوابق قبلی و روند رسیدگی به پرونده‌های مشابه در فیفا، به نظر می‌رسد که این بار نیز شکایت‌های دو بازیکن برزیلی علیه مس رفسنجان مورد تایید قرار خواهد گرفت و این باشگاه با محرومیتی جدید در نقل و انتقالات روبرو خواهد شد.

احتمالاً حکم نهایی این پرونده به زودی صادر خواهد شد و در صورت قطعی شدن آن، مس رفسنجان در ابتدای فصل آینده با چالش بزرگی برای جذب بازیکن جدید روبرو خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی