|

آمار عجیب لوکادیا در لالیگا

یورگن لوکادیا که زمانی در پرسپولیس می‌درخشید، این روزها در لیگ دو اسپانیا نیمکت‌نشین شده و دوران نزولی خود را سپری می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

لوکادیا که به دلیل رفتارهای غیرحرفه‌ای و به بهانه‌های واهی از پرسپولیس جدا شد، در حال حاضر در تیم دپورتیوو آموریبیتا بازی می‌کند. او که زمانی یکی از مهاجمان کلیدی سرخپوشان بود، در این تیم به نیمکت‌نشین محض تبدیل شده و در ۶ بازی اخیر این تیم تنها ۱۷ دقیقه مقابل لگانس به میدان رفته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛عملکرد ضعیف لوکادیا در تیم آموریبیتا نشان‌دهنده افت شدید او در سطح باشگاهی است. مهاجمی که زمانی با گل‌های حساس خود برای پرسپولیس، هواداران این تیم را به وجد می‌آورد، این روزها حتی در لیگ دو اسپانیا که سطح کیفی پایین‌تری نسبت به لیگ ایران دارد، نیمکت‌نشین شده است.

این موضوع یادآور تلاش‌های نافرجام لوکادیا برای بازگشت به پرسپولیس است. او که به دلیل فسخ یکطرفه قراردادش توسط فیفا محکوم به پرداخت غرامت به این باشگاه شده بود، قصد داشت با بازگشت به پرسپولیس، هم خسارت مالی خود را جبران کند و هم برای فصل بعد قرارداد جدیدی ببندد.

اما باشگاه پرسپولیس با توجه به عملکرد ضعیف لوکادیا در تیم‌های قبلی و همچنین رفتارهای غیرحرفه‌ای او، تمایلی به بازگشت این مهاجم هلندی نشان نداد.

حالا لوکادیا که زمانی یکی از ستاره‌های لیگ برتر ایران بود، در سراشیبی سقوط قرار گرفته و باید منتظر ماند و دید که آیا او می‌تواند دوباره به دوران اوج خود بازگردد یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی