|

بازیکن استقلال در آستانه محرومیت!

دعوای هواداران تیم استقلال با سازمان لیگ پس از حرف‌هایی که سهیل مهدی در تلویزیون بر زبان آورد بالا گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

سهیل مهدی رئیس کمیته برگزاری رقابت‌های لیگ برتر موجب شد استقلالی‌ها علیه او موضع بگیرند و اختلافاتشان حسابی بالا بگیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ مهدی در خلال مصاحبه خود مدعی شد ختار انتخاب تیم قهرمان رقابت‌های لیگ برتر به گونه‌ای است که اگر امتیازات دو تیم با یکدیگر مساوی شود و لیگ به پایان برسد، آنگاه بازی مستقیم و پس از آن تفاضل گل مد نظر قرار می‌گیرد و خبری از قاعده گل زده در خانه حریف نخواهد بود. ادعایی که حالا استقلالی‌ها را به شدت عصبانی کرده است چون با این قاعده آنها از امتیاز موثری مقابل پرسپولیس محروم می‌شوند و دقیقاً همین مسئله موجب شده تا عصبانیتشان به اوج برسد و برخی از بازیکنان این تیم هم  واکنش نشان داده‌اند.

حذف شدن گل یامگا

بازی رفت استقلال و پرسپولیس در حالی با مساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد که ر روی کاغذ پرسپولیسی‌ها میزبان بودند و کوین یامگا توانست با گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، کار را به تساوی بکشاند. مسابقه برگشت هم با تساوی بدون گل تمام شد به همین خاطر استقلالی‌ها فکر می‌کردند اگر در پایان هفته سی‌ام امتیازاتشان با پرسپولیس برابر باشد، به لطف همان گلی که کوین به ثمر رسانده بالاتر از حریف سنتی خودشان قرار می‌گیرند اما حالا حرف‌هایی که سهیل مهدی بر زبان آورد، شرایط را عوض کرده است و به نوعی گل کوین یامگا برای تعیین قهرمانی سوخت شد.

محرومیت هافبک استقلال؟

یکی از بازیکنانی که به شدت نسبت به این مسئله واکنش نشان داد، آرش رضاوند است. هافبک استقلالی‌ها روز سه‌شنبه در فضای مجازی موضع بسیار تندی  گرفت و حتی آن را به نوعی با قانون جنگل مقایسه کرد! رضاوند نوشت:" قانون؛ قانون جنگل! اینم از قانونگذار. خدا را شکر صدای خودشو تشخیص داد زد زیرش"

اگرچه هافبک استقلال فقط یک قلب آبی کنار طلبش گذاشته و هیچ اشاره‌ای به صورت مستقیم نداشته است اما  عصر سه‌شنبه  به کمیته انضباطی فراخوانده شده و شاید با محرومیت تعلیقی هم مواجه شود.

تفاضل بهتر

نکته جالب توجه در مورد اعتراض استقلالی‌ها این است که در حال حاضر حتی اگر همان قاعده تفاضل گل که سهیل مهدی به آن اشاره کرد نیز ملاک قرار بگیرد، استقلال وضعیت بهتری نسبت به پرسپولیس دارد. استقلالی‌ها در حال حاضر تفاضل گل ۱۹ دارند اما پرسپولیس تفاضل گلش ۱۷ است. البته ناگفته پیداست که در ۷ بازی باقیمانده رقابت‌های لیگ برتر قطعاً اتفاقات فراوانی رقم می‌خورد و می‌توان گفت احتمال اینکه استقلال و پرسپولیس لیگ بیست و سوم را با امتیازات برابر به پایان برسانند، اصلاً زیاد نیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی