|

پرونده جنجالی استقلال به جریان افتاد!

پرونده ایمیل‌های پاک شده در استقلال به جریان افتاده و این موضوع از طریق مراجع مربوطه در حال پیگیری است.

لینک کوتاه کپی شد

پرونده بدهی باشگاه استقلال به عزیربک آمانوف، بدون شک یکی از مشکلات آینده نزدیک این باشگاه خواهد بود که بر اثر سهل انگاری و بی دقتی تبدیل به چالشی مالی و حقوقی برای آبی‌ها شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شهرآرانیوز؛ عدم پرداخت حقوق بازیکن درمدت زمان حضورش، باعث شد او پس از ارسال نوتیس (اخطار) و بی توجهی مسئولان وقت، با مراجعه به فدراسیون جهانی فوتبال، شکایتی را مطرح کند.

به این ترتیب حکمی ۴۵۰ هزاردلاری برای جبران خسارت این بازیکن علاوه بر باقی مانده مطالباتش توسط فیفا صادر شد.

دراین بین ماجرای ارسال نوتیس به آدرس ا‌یمیلِ غیررسمی که متعلق به باشگاه استقلال نبوده هنوز مبهم مانده است و مشخص نیست چرا این اتفاق افتاده و کدام فرد یا افرادی مسبب آن بوده‌اند.

 پاک شدن ایمیل‌های ارسالی به این آدرس نیز بر ابهامات ماجرا می‌افزاید.

طبق گفته معاون حقوقی باشگاه استقلال اگر به این ا‌یمیل‌ها بی توجهی می‌شد، امکان دفاع درمورد اینکه باشگاه از ارسال نوتیس‌ها بی خبر بوده وجود داشت. چرا که به آدرسی غیررسمی ارسال شده‌اند، اما چون با توجه به نوتیس ارسالی، پولی به بازیکن پرداخت شده، دیگر نمی‌توان منکر آن شد.

براساس پیگیری از باشگاه استقلال مشخص شد؛ پاک کردن نوتیس‌ها یک فعل مجرمانه و غیر اخلاقی بوده که اکنون پرونده این ماجرا در مرجع قضایی باز و درحال رسیدگی است. با توجه به اینکه پرداخت مطالبات و همچنین خسارت بازیکن اجتناب ناپذیر است، این باشگاه امیدوار است با دفاعیاتی که براساس قرارداد‌های بعدی آمانوف پس از فسخ با استقلال ارائه داده، دادگاه CAS حکم ۴۵۰ هزار دلاری فیفا را بشکند و مبلغ قرارداد‌های آمانوف از خسارت تعیین شده، کسر شود

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی