|

دو خرید احتمالی پرسپولیس؛ یحیی به دنبال تقویت خط حمله

سرمربی پرسپولیس برای تقویت خط حمله تیم خود گزینه های جدیدی را برای نیم فصل دوم بررسی می کند.

لینک کوتاه کپی شد

سرمربی پرسپولیس برای تقویط خط حمله به دنبال مهاجم است و طبق شنیده ها دو بازیکن مورد نظر او در فاز هجومی امین قاسمی‌نژاد بازیکن شهر خودرو مشهد و پیمان بابایی مهاجم ماشین‌سازی تبریز هستند که باید منتظر ماند و دید که روند مذاکرات با آنها چگونه پیش خواهد رفت؟

قاسمی‌نژاد با شهر خودرو مشهد قرارداد دارد و بابایی هم بعد از بازی پرسپولیس و ماشین سازی تبریز مصاحبه‌ای کرد که باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس شد. او گفته بود یکی از کمک داوران بازی هوادار شش آتیشه پرسپولیس بود.

امین قاسمی نژاد از تیم شهرخودرو  در لیست برخی تیم‌ها برای جذب در پنجره قرار گرفته است. مشکلات مالی شهرخودرو و حواشی که طی چند وقت اخیر این باشگاه پشت سر گذاشته، باعث شده تا اکنون برخی تیم‌ها برای جذب این بازیکن برنامه ریزی کنند و پرسپولیس هم یکی از تیم هایی است که به دنبال جذب قاسمی نژاد است.

این بازیکن مهاجم 34 ساله شهرخودرو که خیلی دیر به فوتبال معرفی شد در دو فصل اخیر، توانسته عملکرد مناسبی از خود به جا بگذارد تا در این مدت توجه خیلی از تیم‌ها را به خود جلب کند. این بازیکن در فصل گذشته چهار گل برای تیم خود به ثمر رساند. او در این فصل با عملکردی درخشان تا به اینجا توانسته 8 گل به نام خود ثبت کند تا چهره مطرح نقل و انتقالاتی این تیم برای پنجره زمستانی محسوب شود.

در تقابل هفته دوازدهم شهر خودرو و نساجی، روی یک موقعیت خوب گلزنی فرشاد فرجی با ارسال بلندی توپ را پشت دفاع در اختیار قاسمی‌نژاد قرار داد و او نیز با ضربه‌ای زیبا قفل دروازه نیما میرزازاد را شکاند تا این‌چنین گلی سه امتیازی برای عنابی‌پوشان به ثمر برسد.

 قاسمی‌نژاد جزو بازیکنان محبوب و مدنظر یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس است که از ابتدای فصل  بارها اخباری پیرامون جدایی‌ اش به مقصد باشگاه پرطرفدار پایتخت شنیده شد اما مخالفت‌های مهدی رحمتی نیز مانع از این اتفاق شد؛ رحمتی، سرمربی شهر خودرو در مصاحبه اخیر خود بار دیگر تاکید کرد که در نیم‌فصل بازیکنی از جمع شهر خودرویی‌ها جدا نخواهد شد.

پیمان بابایی بازیکن باهوش و گل زن ماشین سازی که تا اینجای فصل برای این تیم تبریزی 6 گل به ثمر رسانده است و گل محمدی به دنبال این مهاجم است. خبرهایی به گوش می رسد که مسئولان باشگاه در حال رایزنی با این بازیکن هستند البته پیش از این هم اخباری به گوش می رسد که تراکتورسازی تبریز هم به دنبال جذب وی است. هنوز بابایی برای بازی در جمع قرمزهای پایتخت یا تبریزی تصمیم جدی نگرفته است. 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی