|

مجید زیندینی مدیرعامل مس رفسنجان

امثال دایی و فردوسی پور باید رئیس فدراسیون شوند

آدم هایی که در فوتبال مشهور باشند، شاید تازه آغاز به کار کرده اند اما کارکردشان برای فوتبال بهتر از دوستانی است که از قبل در فدراسیون…

لینک کوتاه کپی شد

در فاصله 17 روز تا آغاز انتخابات فدراسیون فوتبال، سراغ اعضای مجمع می رویم تا از معیارهای آنها برای رای دادن به نامزدهای انتخابات باخبر شویم. هر روز همراه طرفداری باشید... رییس جدید فدراسیون فوتبال و اعضای هیات رییسه، دهم اسفند مشخص می شود و در قسمت سوم روز شمار انتخابات فدراسیون سراغ مجید زین الدینی رفته ایم.مجید زین الدینی مدیرعامل باشگاه تازه لیگ برتری مس رفسنجان امروز درباره انتخابات فدراسیون فوتبال پاسخگوی سوالاتی بود که در ادامه می خوانید:

 

مجید زین الدینی در مورد معیارهایش برای رای دادن در انتخابات فدراسیون گفت:

 برخی دوستان به شخص رای می دهند و برخی هم به برنامه. من شخصا به برنامه رای می دهم. آدم هایی که در فوتبال مشهور باشند، شاید پشتوانه سیاسی نداشته باشند و تازه آغاز به کار کرده اند اما کارکردشان برای فوتبال بهتر از دوستانی است که از قبل در فدراسیون فوتبال رسوخ کرده اند.

زین الدینی ادامه داد:

 ببینید تکلیف فوتبال داخلی ما مشخص است و باشگاه ها متاسفانه با این وضعیت کنار آمده اند. بحث بعد خارجی فوتبال ما مانده است که همان طور که خودتان می دانید فدراسیون فوتبال عربستان در صدد است تمام کرسی های AFC را بگیرد پس می طلبد اشخاصی نظیر علی دایی، عادل فردوسی پور و ... را در فدراسیون بیاوریم تا بتوانند روابط بین المللی را بهبود ببخشند. ضمن اینکه به دوستانی نیاز داریم که به دولت وصل شوند و بتوانند برای ساپورت کردن فوتبال و تجهیزات ورزشگاه های مان از دولت کمک های مالی دریافت کنند. رییس جدید فدراسیون فوتبال باید ترکیبی از این دو باشد.

مدیرعامل مس رفسنجان افزود:

 به رییس بعدی فدراسیون توصیه می کنم با کمک افرادی که در دنیا برند هستند و در AFC به آنها احترام خاصی می گذارند، روابط بین المللی مان را بهبود ببخشد و بعد از آن به روندی که چندین سال باشگاه های ایران را به فنا داده است رسیدگی کند. در حال حاضر هیچ باشگاهی در ایران بدون مشکل نیست و نمی توانید باشگاهی را پیدا کنید که مستقل باشد و ریالی درآمد کسب کند. در خود کنفدراسیون فوتبال آسیا باید آدم های توانمند داشته باشیم. رییس بعدی باید از همه ظرفیت های فوتبالی کشور استفاده کند تا فوتبال مملکت را به جایگاه اصلی خودش برساند.

زین الدینی درباره احتمال اینکه رای دادن اعضای مجمع با دستور یا توصیه باشد، گفت:

 فکر می کنم با توجه به این که اکثر باشگاه ها به نوعی دولت وصل هستند، این احتمال و نگرانی منطقی است. شما خودتان می دانید نزدیک به 70% باشگاه ها به دولت وصل هستند. امیداوریم چنین اتفاقی نیفتد.

مجید زین الدینی در پایان گفت:

واقعا اهالی فوتبال پای کار بیایند. کسانی که به عنوان نماینده می آیند صرف نظر از همه نگاه های سیاسی برای فوتبال بیایند نه به خاطر اینکه پستی را اشغال کنند و برند برای خودشان و اهداف بعدی شان درست کنند. همه دوستان سوای همه ناراحتی شخصی شان، از تمام ظرفیت های فوتبالی استفاده کنند. هرکس جایگاه و توانمندی های خودش را دارد و هرکس بتواند کمک کند و نیاید خیانت کرده است.

منبع: طرفداری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی