|

لیست آسیایی الشارجه اعلام شد

تیم فوتبال الشارجه میزبان رقابت های گروه B لیگ قهرمانان و حریف تراکتور، لیست آسیایی خود را اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

 تیم فوتبال الشارجه که میزبانی گروه دوم از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را برعهده دارد، در فاصله 3 روز تا آغاز رسمی مرحله گروهی این رقابت ها، لیست خود را برای شرکت در این رقابت ها اعلام کرد.

در لیست تیم فوتبال الشارجه، 3 بازیکن برزیلی و یک بازیکن ازبکستانی دیده می شود. سرشناس ترین و در واقع خطرناک ترین بازیکن این تیم، ایگور کورونادو هافبک تهاجمی و مهاجم سایه این تیم است که برزیلی است و 28 سال سن دارد. او که سابقه حضور در پالرمو ایتالیا را نیز در کارنامه دارد، در این فصل 23 بار برای الشارجه به میدان رفت و 15 گل به ثمر رساند و 7 پاس گل نیز داد تا مهمترین بازیکن این تیم شناخته شود.

کایو برزیلی که سابقه حضور در کاشیما آنتلرز و العین را دارد، ژانویه 2020 از بنفیکا به الشارجه پیوست. او که 26 سال سن دارد، در این فصل از رقابت های لیگ امارات، 19 بار برای الشارجه به میدان رفت که ثمره آن 5 گل و 8 پاس گل بود.

لوان پریرا بازیکن تیم های ملی زیر 17 و زیر 20 سال برزیل که اکنون 20 سال دارد، سومین سهمیه خارجی الشارجه است. او در پست هافبک دفاعی به میدان می رود و در این فصل 18 بار برای تیمش به میدان رفت و یک بار نیز موفق به گلزنی شد ضمن اینکه 4 پاس گل نیز داد.

اوتابک شکوروف ازبک نیز سهمیه آسیایی الشارجه است. او در این فصل، 21 بار برای الشارجه بازی کرد که ثمره آن یک گل و یک پاس گل بود. پست او نیز هافبک میانی است.

الشارجه که در گروه B این رقابت ها حاضر است، یکی از حریفان اصلی تراکتور در این رقابت هاست. پاختاکور و نیروی هوایی عراق دیگر تیم های این گروه هستند.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی