|

فصل به پایان رسید و پرسپولیسی ها تمدید نکردند!

هیچ کدام از بازیکنان تمدیدی پرسپولیس تا این لحظه قرارداد خود را تمدید نکرده اند

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که بازی با پیکان آخرین بازی فصل بازیکنان پرسپولیس محسوب می شود و بازیکنانی که تا پایان فصل قرارداد دارند، عملا می توانند از این تیم جدا شوند، اما هنوز هیچ مذاکره ای برای تمدید قراردادها انجام نشده است.

به هرحال تجربه های فصل های گذشته نشان می دهد بازیکنان بعد از آخرین بازی به استراحت پرداخته و عملا در دسترس نیستند و نمی توان آن ها را پیدا کرد از این رو طبیعی است باشگاه به بازیکنانی نظیر کنعانی زادگان، نورالهی، کامیابی نیا، امیری، عالیشاه و شیری به عنوان بازیکنانی که قراردادشان باید تمدید شود، دسترسی نخواهد داشت. اما مضوع این است که عملا کاری از دست باشگاه نشین ها برنمی آید و نمی توانند بازیکنان را به زور پای میز مذاکره بنشانند.

کنعانی زادگان که جدایی اش قطعی شده و نورالهی در مذاکرات ابتدایی خود رقمی معادل 15 میلیارد طلب کرده است. عالیشاه نیز گویا در مذاکراتی که داشته رقمی بالا را خواسته است. ارقامی که در حال حاضر باشگاه قادر به پرداخت آن ها نیست. از این رو باشگاه بارها به شکل حضوری و در تماس های تلفنی و حتی در مصاحبه هایی که مدیران داشته اند از این بازیکنان خواسته اند تا برای ادامه مذاکرات و رسیدن به توافقی جدید راهی باشگاه شوند که تا امروز انجام نشده و بعید است تا قبل از بازی با پیکان هم انجام شود. بنابراین باید دید این بازیکنان بعد از پایان بازی ها و در دو هفته ای که تعطیل هستند با باشگاه به توافق خواهند رسید یا نه.

به هرحال تمام این نفرات به علاوه مغانلو آخرین بازی خود را با پیراهن پرسپولیس انجام می دهند و امکان دارد فصل آینده در تیم دیگری بازی کنند. باید دید باشگاه در مقابل این نفرات چه سیاستی را در پیش خواهد گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی