|

جدول والیبال المپیک 2020؛ معادلات سرگیجه کننده صعود ایران +برنامه بازی ها

تیم ملی والیبال ایران برای صعود به مرحله بع باید حداقل یک بازی از دو مسابقه باقی مانده را ببرد

لینک کوتاه کپی شد

روز دوم والیبال المپیک به پایان رسید و در گروه A تیم های کانادا، لهستان و ایتالیا به ترتیب برابر ایران، ونزوئلا و ژاپن به پیروزی رسیدند و حالا معادلات صعود از این گروه سخت و پیچیده شد.

تیمی ملی کشورمان امروز درحالی بازی را به کانادا واگذار کرد که می توانست با پیروزی بر کانادا در فاصله دو بازی مانده به پایان صعود خود را قطعی کند ولی شاگردان الکنو با ارائه یک‌نمایش دور از انتظار در سه ست پیاپی کار را به این تیم‌ واگذار کردند تا مثل عادت همیشگی کار به دو بازی آخر کشیده شود.

حالا ایران مانده و یک سری معادله پیچیده برای صعود؛ در مورد لهستان این اتفاق نظر وجود دارد که آن ها بعد از درس گرفتن از باخت به ایران و غلبه مقتدرانه بر ایتالیا و ونزوئلا در دو بازی پیش روی خود مقابل ژاپن و کانادا شانس بالایی برای برد و صعود به مرحله بعدی دارند.

در واقع به نظر می رسد که جنگ اصلی بین چهار تیم ایران، ایتالیا، کانادا و ژاپن خواهد بود؛ در این راستا بازی عصر امروز ژاپن و ایتالیاکه با برتری سه بر یک ایتالیا به پایان رسید سه تیم را در جدول دو برده کرد و اوضاع کمی سرگیجه آور ‌شد.

ش

تیم ملی در چه صورتی صعود می کند؟

ما به یک پیروزی از دو مسابقه آینده خود احتیاج خواهیم داشت چرا که احتمالا کانادا به راحتی از سد ونزوئلا عبور کند و شش امتیازی شود، این در حالی است که ما اکنون پنج امتیازی هستیم؛ از طرفی شکست مقابل هر دو تیم ژاپن یا ایتالیا می تواند در کمال ناباوری حذف ما را رقم بزند و چهار تیم لهستان، ایتالیا، ژاپن و کانادا را به مرحله بعدی برساند.

برنامه ادامه مسابقات تیم ملی ایران در رقابت‌های والیبال المپیک توکیو:

جمعه 8 مرداد / ایران - ایتالیا / ساعت 15:10
یکشنبه 10 مرداد / ایران - ژاپن / ساعت 15:10

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی