|

گرون ترین هتل که شبی 7 میلیارد میدی تو شکم نهنگ زندگی میکنی / اونوقت ما میریم اسپیناس

هزینه یک شب اقامت تو گرون ترین هتل دنیا با دلار 50 هزار تومان برای ایرانی ها بیش 7 میلیارد در می آید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- آدما چند دسته هستند یه سریا اصلا اهل سفر نیستن و کلا ترجیح میدن اگه سرکار نباشن تو خونه بمونن در مقابل عده ای به شدت اهل سفر هستند و منتظر تعطیلی نمیمونن اینا به پنج شنبه جمعه هم رحم نمیکنن ظهر پنج شنبه که میشه بار و بندیل میبندن دِ برو که رفتیم. اینا خودشون دو دسته میشن یه سریا خیلی راحتن منظورم اینِ که خودشونو مقید به جا و مکان نمیکنن بعضا یه چادر مسافرتی دارن که هر جا شد برپاش میکنن کلی هم حال می کنند. در مقابل عده دیگه هستند که به شدت به سفر های لوکس علاقه دارن و هر جا که بخوان برن بهترین هتل یا ویلای اون شهر رو رزرو می کنند. اصلا از نظر این افراد یه بخشی از لذت سفر به اقامت تو یه جای لوکس مربوط میشه. خب البته اینا جیب پر پول دارن و راحت بهترین جاها رو رزرو می کنند. دقیقا به خاطر دل همین افراد که هر روز تو یه گوشه دنیا یه هتل با امکانات ویژه و خاص و بعضا عجیب که از فرط لوکس بودن ستاره هاش قابل شمارش نیست افتتاح میشه.

اگه بخوایم به یه نمونه ایرانه اشاره کنیم میتونیم هتل اسپیناس پالاس رو نام ببریم که یکی از خاص ترین هاست و میزبان خیلی از توریست های ثروتمند ایرانی و خارجی بوده. حتی خیلی از کسایی که تو تهران زندگی می کنند هم تجربه اقامت تو این هتل لوکس پایتخت رو دارند و مثلا برای سالگرد ازدواجشون میرن اتاق رزرو می کنند.

18

توی دنیا هتل هایی هستند که اسپیناس پالاس از لحاظ لوکس و خاص بودن انگشت کوچیکشون هم نمیشه. هتل زیردریایی لاورز دیپ (lover's deep submarine) یکی از خاص ترین هتل های دنیاست که البته جزء گرون ترین ها هم هست. این هتل که شکل نهنگِ یه اقامت رویایی در دل آب های اقیانوس رو براتون به ارمغان می یاره. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با بخشی از امکانات این هتل گرون و لوکس آشنا بشیم.

image-dau-la-khach-san-5-sao-dat-nhat-the-gioi-164671572951884

هتل زیردریایی لاورز دیپ کجاست؟ 

این هتل که اگه گرون ترین هتل دنیا نباشه قطعا یکی از گرون ترین هاست در سطح آب های اقیانوس اطلس واقع شده. لاورز دیپ در واقع پکیجی کامل از مجموعه هتل های تجملاتی است که در چند نقطه از جزایر زیبای کارائیب ساخته شده از جمله جزیره سنت لوسیا. یکی از مزایای فوق‌العاده‌ی هتل لاورز دیپ این که مهمون ها میتونن انتخاب کنند، مدت‌ زمان اقامت‌شان در زیردریایی را کجا بگذرونند. در واقع این زیردریایی می‌تواند هر جایی که مهمانان مدنظرشون باشه، از صخره‌های مرجانی خیره‌ کننده در سواحل سنت لوسیا تا یک کشتی غرق‌ شده در دریای سرخ، لنگر بیندازد.

d45695b6-d571-4674-a3cd-e47dd32d2717

sub

امکانات لاورز دیپ

همه اتاق های این هتل دیزاینی مدرن داره و دارای تجهیزات رفاهی مانند وان حمام، جکوزی و سرویس بهداشتی لوکس است. این هتل همچنین امکاناتی مانند سرویس دهی در اتاق، خدمه شخصی و دسترسی به تجهیزات غواصی برای اکتشاف زیرآبی را فراهم می‌کند.

4-living

هزینه یک شب اقامت در لاورز دیپ

هزینه تعیین شده برای یک شب اقامت در این هتل 150,000 دلار است که با توجه به قیمت حدودی دلار و با عدد 50 هزار تومان با یک ضرب ساده به عدد 7,500,000,000 می رسیم. با دیدن این عدد حتما مغزتون سوک کشیده و پیش خودتون گفتید 7,500,000,000 چه خبره؟ مگه چی داره؟ ما که نرفتیم و نمیدونیم که چه خبره و چی داره اما قطعا به شدت و خاص و ویژه است. پس برای یک شب اقامت در گرانترین هتل دنیا باید بیش از 7 میلیارد تومان هزینه کنید.

ezgif.com-avif-to-jpg-converted (1)

image_thumb

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی