|

ماجرای تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه تهران چیست؟

ماجرای تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه تهران چیست؟ گروهی از جوانان بسیجی در مقابل وزارت صنعت معدن و تجارت تجمع و علیه دولت اعتراض کردند

لینک کوتاه کپی شد

امروز چهارشنبه 19 آذر 99 برخی از دانشجویان دانشگاه هایی همچون دانشگاه تهران ، در یک تجمع اعتراضی نسبت به گرانی و وضعیت اقتصادی کشور شعار دادند. مشخص نیست که این تجمع با مجوز قانونی فرمانداری و استانداری بوده است یا خیر، اما این تجمع اعتراضی با عنوان «فریاد مستضعفان» و به همت بسیج دانشجویی دانشگاه ‌های بزرگ تهران برگزار شده است و دانشجویان قرار است هر هفته در روز های چهارشنبه‌ برگزاری این تجمع را در مکان های مختلف ادامه دهند.

ماجرای تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه تهران چیست؟

خبرگزاری فارس از تجمع جمعی از دانشجویان بسیجی مقابل مقابل وزارت صنعت، معدن و تجارت در اعتراض به افزایش بی رویه قیمت کالاهای اساسی خبر داده است. بر اساس این گزارش دانشجویان در این تجمع با در دست داشتن دست نوشته هایی همچون « دولت بی کفایت؛ عامل رنج ملت»، «وزارت (وزارت صمت) خجالت، نظارت؛ نظارت» و « خواسته کل ملت؛ صداقت، صداقت» و ... به اوضاع نابسمان اقتصادی و افزایش بی رویه قیمت ها اعتراض کردند. تجمع کنندگان همچنین با سردادن شعار هایی مانند «امان از این گرانی؛ بس کن دیگه روحانی»؛ « ننگ ما، ننگ ما؛ دولت بی درد ما»، ما حامی ملتیم؛ معترض دولتیم» و... از سیاست ‌های دولت انتقاد کرده و در شعار های خود گفتند دولت در حوزه اقتصادی بی برنامه است. در ادامه می توانید ویدیوی تجمع اعتراضی بر علیه دولت را مشاهده کنید.

ویدیو تجمع اعتراضی بر علیه دولت

منبع: فرارو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی