|

طلاق زوئی کراویتز

خانم خوش پوش هالیوود از همسرش جدا شد

زوئی کراویتز پس از کمتر از دو سال ازدواج خواستار طلاق از همسر بازیگرش، کارل گلوسمن شد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-زوئی کراویتز بازیگری که به خوش لباسی مشهور است، در حالی که کمتر از دو سال از ازدواجش با کارل گلوسمن 32 ساله می گذشت، از وی جدا شد.

زوئی کراویتز (به انگلیسی: Zoë Kravitz) (زاده ۱ دسامبر ۱۹۸۸) بازیگر ، خواننده و مدل آمریکایی است. از فیلم‌های معروف او می‌توان به مردان ایکس: کلاس اول، جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها (فیلم)، جانوران شگفت انگیز و جنایات گریندلوارلد، اشاره کرد.

 

a8f2bd5a728fd2a2b211c2ac74a5e051a7-13-zoe-kravitz.rsquare.w1200

 

کارل گلوسمن (به انگلیسی: Karl Glusman) (زاده ۱۹۸۸) بازیگر آمریکایی است. از فیلم‌های معروف او می‌توان به شیطان نئونی و عشق، اثر جنجالی گاسپار نوئه اشاره کرد.

 

rexfeatures_5158367af-e1446309753399

 

ستاره 32 ساله High Fidelity در 23 دسامبر رسماً تقاضای طلاق کرد و چندی پیش، جدایی وی تایید و رسانه ای شد. زوئی در 29 ژوئن سال 2019 با کارل که با او در سال 2016 شروع به معاشرت کرد در خانه پدرش، لنی کراویتز در پاریس ازدواج کرد. اگرچه طلاق آنها تأیید شده است، اما دلیل جدایی این زوج ناشناخته مانده و در هاله ای از ابهام است.

آن ها سال گذشته، اولین سالگرد ازدواجشان را جشن گرفتند و زوئی یک عکس سیاه و سفید از خودش و همسرش که اکنون از او دور است را از این مراسم در اینستاگرام آپلود کرد. زوئی و کارل با وجود جدایی ناگهانی، هنوز هم در بستر رسانه های اجتماعی یکدیگر را دنبال می کنند.

 

zoe-kravitz-and-karl-glusman-aW1hZ2VzMS8yMDIwLzAxLzA4LzAyMzM

 

عروسی پر زرق و برق پاریسی این زوج با حضور مادر زوئی، لیزا بونه، همسرش جیسون موموآ و دو فرزندشان، برگزار شد. در میان مهمانان، چندین بازیگر از سریال دروغ های کوچکِ بزرگ که همبازی های زوئی در این مجموعه بودند، از جمله نیکول کیدمن، لورا درن و ریز ویترسپون حضور داشتند. مهمانان همچنین شامل بازیگران برنده اسکار دنزل واشنگتن، ادی ردماین و سوپرمدل انگلیسی کارا دلوین بودند.

16096990331827

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی