|

استقلال و رکوردداریِ جدید در تاریخ لیگ برتر البته به لطف گل به خودی ذوب آهن

بازی استقلال - ذوب آهن چنان بود که نتیجه صفر و گره خورده حسابی تماشاچیان را ناامید کرده بود اما یک گل به خودی همه چیز را تغییر داد.

لینک کوتاه کپی شد

با گل‌به‌خودی دقایق پایانی دیدار ذوب‌آهن – استقلال، رکوردداران گل‌به‌خودی در تاریخ لیگ برتر تغییر کردند.

به گزارش « شایانیوز » به نقل از فوتبال ۳۶۰، دیدار استقلال با ذوب‌آهن در شرایطی که گره خورده بود و به نظر نمی‌رسید برنده داشته باشد، به وقت اضافه رسید و استقلال با گل‌به‌خودی حریف، اولین شکست فصل ذوب‌آهن را تحمیل کرد. ذوب‌آهن که رکورددار بیشترین گل خورده در وقت اضافه است بیش از هر تیمی در لیگ برتر به اشتباه دروازه خودی را باز کرده و استقلال هم جزو رکوردداران بیشترین سود از گل‌به‌خودی در این مسابقات شد.

عبور ذوب‌آهن از سایپا

سایپا که در لیگ بیستم به لیگ یک سقوط کرد با 22 گل‌به‌خودی رکورددار بیشترین گل‌به‌خودی در تاریخ لیگ برتر بود. ذوب‌آهن در دوره قبل، 2 گل‌به‌خودی دریافت کرد و با رکورد سایپا برابر شد. گل محمد قریشی، بیست‌وسومین گل خورده گاندوها در تاریخ لیگ برتر است و این تیم را به تنهایی رکورددار تاریخ لیگ برتر کرد. پس از ذوب‌آهن و سایپا، استقلال با دریافت 21 گل در رده سوم بیشترین گل خورده از گل‌به‌خودی در تاریخ لیگ برتر قرار دارد.

استقلال در کنار پرسپولیس

در پایان فصل گذشته، استقلال، پرسپولیس و ذوب‌آهن با 26 گل، رکورددار بیشترین سود از گل‌به‌خودی در تاریخ لیگ برتر بودند. پرسپولیس در بازی هفته چهارم مقابل صنعت‌نفت با گل‌به‌خودی حریف به گل رسید و به تنهایی رکورددار شد تا اینکه استقلال در این هفته برابر ذوب‌آهن با گل‌به‌خودی دروازه حریف را باز کرد. استقلال 3 فصل بود که با گل‌به‌خودی به گل نرسیده بود و آخرین بار در لیگ نوزدهم در دیدار با سپاهان با اشتباه حریف به گل رسیده بود. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی