|

پیام مهم بازیکن محبوب استقلال درمورد بازگشت به تیم!

مدافع سابق باشگاه استقلال حاضر است در نیم فصل دوم پیراهن این تیم را دوباره بر تن کند.

لینک کوتاه کپی شد

رافائل سیلوا، مدافع سابق برزیلی استقلال برای بازگشت به این تیم تمایل دارد و در همین راستا از طریق دوستان استقلالی‌ خود به گوش جواد نکونام رسانده که اگر سرمربی آبی‌ها بخواهد حاضر است نیم‌فصل دوم در ترکیب استقلال بازی کند. سیلوا بعد از اینکه با استقلال قطع همکاری کرد به تیم جدید نرفت و به همین دلیل باشگاه استقلال نیز باید طبق توافق‌هایی که پیش‌تر با این بازیکن داشته تمام حقوقش را پرداخت کند اما چنانچه سیلوا دوباره به استقلال بازگردد این مشکل تا حد زیادی برطرف و باشگاه استقلال متحمل ضررهای مالی کمتری خواهد شد.

البته موضوع بازگشت سیلوا به استقلال فقط در حد یک پیشنهاد است و مشخص نشده که این بازیکن برزیلی که خانواده‌اش از زندگی در ایران بسیار لذت می‌برند در نهایت به ایران بازگردد یا خیر؟! ابتدا باید نکونام پاسخ سیگنال‌های مثبت سیلوا را بدهد و این بازیکن را در لیست ورودی‌های خود قرار دهد و بعد از آن نیز مدیران باشگاه استقلال اقدامات مالی مؤثر در راستای جذب این بازیکن را انجام دهند.

از اوایل بهمن ماه به طور رسمی نقل و انتقالات نیم‌فصل شروع می‌شود و تا دهه اول اسفندماه ادامه خواهد داشت و استقلال یک ماه فرصت دارد تکلیف این مدافع برزیلی را روشن کند. حتی گفته شده سیلوا با دریافت 250 هزار دلار هم راضی به بازگشت است.

منبع: همشهری آنلاین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی