|

(ویدیو) توهین و حمله شهره قمر به رامبد جوان؛ وطن فروش!

شهره قمر بعد از حمله به ترانه علیدوستی، حامد بهداد و بازیگران شهرزاد اینبار رامبد جوان را خصاب خود قرار داد و با یک استوری نسبت به سفر…

لینک کوتاه کپی شد
2

استوری های جدید شهره قمر یک بار دیگر در اینستاگرام جنجال آفرین شد و از آنجایی که او تنها ساعاتی قبل با متنی انتقادی از خجالت رامبد جوان درآمده بود ابتدا برخی تصور کردند جوان مخاطب صحبت های قمر است. شهره قمر پس از لایو اینستاگرامی جدید رامبد جوان درباره ی برنامه های جدید کاری خود، در یک استوری او را مورد انتقاد قرار داده بود.

شهره قمر کیست؟

قمر در وبسایت رسمی اش زمان و محل تولد خود را ۱۳۷۲ در کردستان عنوان کرده است. او بازیگری را در سال ۸۸ با بازی در فیلم سینمایی انعکاس آغاز کرد.

قمر در وبسایت خود مدعی شده او را به خاطر گریم های متفاوتش در فیلم ها دختر هزار چهره سینما می نامند و اینکه وجه تمایز او نسبت به سایر بازیگران هم نسلش گریم ها و تغییر صدا و بازیگری صرفش در سینما است و این ویژگی را به عنوان یک سبک به نام خود به ثبت رسانده است.

شهره قمر چندی قبل هم در یک مصاحبه ی رادیویی مدعی شده بود تنها بازیگر مطلق سینمای ایران است چرا که هرگز در هیچ فیلم و سریال تلویزیونی ای بازی نکرده و تنها در فیلم های سینمایی نقش آفرینی می کند.

قمر پیش از این هم با تهدید ترانه علیدوستی و دخترش به مرگ، توهین به محمدرضا شجریان و درخواست اعدام بازیگران سریال شهرزاد خبرساز شده بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی