|

بدهی میلیاردی دستگاه‌های اجرایی به شهرداری یاسوج/ کارگران چند ماه است حقوق دریافت نکرده‌اند

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرداری یاسوج ۱۴۰ میلیارد تومان از دستگاه‌های اجرایی مطالبه دارد که باید پرداخت کنند.

لینک کوتاه کپی شد

سید جواد هاشمی‌مهر در نشست شورای آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش رکن اصلی توسعه انسانی در هر جامعه‌ای است به همین دلیل از اهمیت خاصی برخوردار است‌.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی  استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ‌آموزش و پرورش به دنبال رشد و توسعه باشد و همه دستگاه‌ها هم موظف هستند به آموزش و پرورش در این مسیر کمک کنند.

وی با بیان اینکه اگر آموزش و پرورش سالم و پویا نداشته باشیم با چالش جدی مواجه خواهیم شد، گفت: در جهت به رشد و توسعه آموزش و پرورش گام‌های اساسی و موثر برداریم.

این مسئول با مهم خواندن نشست شورای آموزش و پرورش افزود: شورای آموزش و پرورش به اندازه‌ای مهم و با اهمیت است که حتما مدیران کل باید در جلسه حضور داشته باشند و اختیارات قابل تفیض به معاونین نیست لذا حضور معاونین در نشست‌های این شورا مگر در موردی که مدیر خارج از استان باشد پذیرفتنی نیست.

وی به پرداخت عوارض شهرداری یاسوج توسط دستگاه‌ها هم تاکید کرد و گفت: شهرداری با چالش‌های جدی مواجه است، از شهرداری در حالی انتظار کار فرهنگی داریم که ۱۴۰ میلیارد تومان از دستگاه‌های اجرایی مطالبه دارد و مشکلات اساسی دارد.

هاشمی‌مهر بیان کرد: یک ماه است درگیر اعتراضات کارگران شهرداری هستیم کارگرانی که ۶_۷ ماه است حقوق دریافت نکردند از دستگاه‌‌ها انتظار داریم مطالبات شهرداری را پرداخت کنند تا در آستانه سال نو شهرداری هم بتواند مطالبه کارگران را پرداخت کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همه دستگاه‌ها مشکلات اعتباری دارند که مربوط به دولت سیزدهم نیست دولت در تلاش برای رفع مشکلات است.

وی در پایان سخنان خود با تاکید بر حضوری شدن آموزش‌ها است، گفت:شیوه آموزش مجازی تاثیر چندانی در یادگیری دانش‌آموزان ندارد و تعطیلی مدارس در دستور کار ستاد ملی نیست اما به استان‌ها برای تعطیلی مدرسه‌ و کلاس درس اختیار داده شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی