|

ایمپالای طفلی که بدجور اسیر دو تا پلنگ وحشی شده؛ لعنتیا یا بخوریدش یا بزارید بره!

در این ویدئو پلنگی را خواهید دید که یک ایمپالا را شکار کرده اما آن را نمی کشد بلکه برای تمرین شکار به توله هایش می دهد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یک پلنگ ماده در منطقه حفاظت شده MalaMala یک بره جوان ایمپالا را می رباید و این وعده غذایی بالقوه را به تمرینی برای توله های جوان خود تبدیل می کند. مایکل بوتس راهنمای میدانی 34 ساله، به اندازه کافی خوش شانس بود که دید خود را از آموزش یک پلنگ ماده و تقویت مهارت های شکار توله های جوانش به اشتراک گذاشت.

پلنگ ماده و دو توله اش در حال قدم زدن در محوطه ای در منطقه حفاظت شده MalaMala بودند. توله ها مثل همیشه حال و هوای بازیگوشی داشتند و دنبال مادرشان می رفتند. وقتی به بوته ها رسیدند، ماده به سمت یک بیشه کوچک رفت و یک بره ایمپالای یک روزه را که توسط مادرش در آنجا پنهان شده بود بیرون آورد. او بره را نکشت بلکه به آرامی به سمت توله هایش برد و ایمپالای زنده را به آنها داد. این کار به منظور آموزش شکار به توله ها انجام شد. 

یکی از توله ها میخواست ایمپالا را به بالای درخت ببرد ایمپالا هنگام بالا رفتن از درخت شروع به لگد زدن کرد و به زمین افتاد. قبل از اینکه توله دیگر داخل شود و آن را بگیرد، به سختی زمین خورد. توله سپس کمی دور شد. چیزی که بعد از آن انجام شد، 40 دقیقه تلاش هر دو توله به نوبت برای کشتن ایمپالا بود. در نهایت یکی از توله ها گردنش را گاز گرفت و بره مرد.

Untitled_1.2.2-1024x576

leopard-gc8f60686e_1920-edited

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی