|

(عکس) سادات شاه ولایتی مادر علی انصاریان کیست؟

علی انصاریان فوتبالیست پیشکسوت که عشق و علاقه زیادی به مادرش داشت در روز مادر درگذشت.

لینک کوتاه کپی شد

مادر علی انصاریان حاج خانم سادات شاه ولایتی است. پدر علی انصاریان چند سال پیش فوت کرد و کرد و علی یک برادر بزرگتر به اسم محمد و یک خواهر به اسم فاطمه دارد که ازدواج کرده و اسم دامادشون حامد اژدری است.

ali-ansarian-family

خانواده مرحوم علی انصاریان

مادر از نگاه علی انصاریان ؟

مادر شریف‌ترین و پاک‌ترین موجود است. به نظر من اگر خدا می‌خواست قدرت خود را به ما نشان دهد، با آفریدن مادر این کار را انجام داده است. تمام خوبی‌های خدا در مادر خلاصه شده است.

1307246_355

چرا علی انصاریان ازدواج نکرد؟

انصاریان هیچوقت ازدواج نکرد و برخی می گویند علت ازدواج نکردنش این بوده که دوست داشت همیشه به مادرش خدمت کند و عکس های دو نفره او مادرش خود گویای عشق و علاقه بی پایان او به مادرش است. انصاریان آرزوی قلبی خود را خدمت همیشگی به مادرش عنوان کرده بود.

این مجری طناز و دوست داشتنی در مورد ملاک هایش برای ازدواج گفته بود که تنها انسان بودن مهم است و ثروت و زیبایی و شهرت برایم اهمیت ندارد زیرا قرار است در آینده همسرم مادر فرزندانم باشد و برایم مهم است چه کسی فرزندان را تربیت خواهد کرد.

او گفته است شرط من برای ازدواج این است که خانه ای بگیرم که مادرم طبقه بالای زندگی کند و همیشه بالای سرم باشد. مادر من واقعا شرایط سختی را گذرانده است چهلم پدرم بود که مادر مادرم نیز فوت کرد و برای همین مادرم شرایط سختی را تحمل کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی